Praca: Asystent do spraw księgowości


Powiatowy Urząd Pracy dla Powiatu Nowosądeckiego
Asystent do spraw księgowości
Miejsce pracy: Nowy Sącz
Numer: StPr/25/1081
OBOWIĄZKI:
1. Zapoznanie się ze strukturą organizacyjną Związku OSP RP woj. Małopolskiego.2. Rejestracja Faktur, pisma urzędowe.3. Wprowadzanie danych do programu księgowego.4. Sprawdzanie dokumentów pod względem formalno-rachunkowym.5. Sporządzanie zamówień na podstawie złożonych zapotrzebowani przez Ochotnicze Straże Pożarne.6. Obsługa programów: Symfonia Handel, Symfonia Finanse i Księgowość, Microsoft Office (Word, Excel).7. Porządkowanie dokumentów księgowych.8. Zdobywanie Doświadczenia w wykonywaniu prac związanych z księgowością.9. Kwalifikowanie dokumentów dla celów handlowych.Staż w Nowym Sączu w godz. 7.30-15.30
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie zawodowe, ekonomiczne, kierunek: technik ekonomista
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne, kierunek: Ekonomia, specjalizacja: rachunkowość


Wymagania inne:

osoba kontaktowa, pomocna, kulturalna, pracowita, w dobrym stanie zdrowia

Miejsce pracy:

Nowy Sącz


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

2 755,10 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy dla Powiatu Nowosądeckiego

APLIKUJ TERAZ

Młodszy Specjalista ds. Komunikacji i Współpracy z innymi podmiotami - Łącznik w VII Oddziale Terenowym

Zadania: Realizacja czynności zapewniających bieżący obieg dokumentacji oraz obsługę logistyczną jednostki, w tym: bieżąca współpraca z innymi komórkami Straży Miejskiej i podmiotami zewnętrznymi w zakresie doręczania i odbioru dokumentacji służbowej dotyczącej pracy jednostki zapewnienie transportu w zakresie...

Specjalista ds. Administracji i Obsługi Klienta

Opis stanowiska: Praca stacjonarna na stanowisku biurowym. Wystawianie faktur VAT i rozliczanie raportów kasowych. Kontakt z klientami w sprawach związanych z rozliczeniami. Ustalanie i prowadzenie terminarza montaży dla klientów. Wymagania: Biegła obsługa programów Word i Excel. Minimum 5-letnie doświadczenie na stanowisku...

Asystent - Pomoc Księgowa do biura rachunkowego

praktyczna znajomość zagadnień księgowych znajomość języka angielskiego - mile widziana dobra organizacja pracy

Specjalista ds. Administracji

Realizacja i obsługa wniosków zakupowych materiałów, usług, sprzętów i narzędzi dla pracowników Oddziału Przygotowywanie zapytań ofertowych, analiza ofert i monitoring zamówień Prowadzenie postępowań zakupowych na Platformie Zakupowej Opisywanie faktur za zakupione produkty i usługi Sporządzanie raportów zgodnie z...

Pracownik ds. Obsługi Magazynu i Administracji

Zakres obowiązków: Obsługa procesu zamówień zgodnie z firmowymi procedurami. Kompletowanie, archiwizacja i dystrybucja dokumentacji. Przyjmowanie zleceń, ich wprowadzanie do systemu oraz wystawianie faktur w programie Insert GT. Kontakt telefoniczny i mailowy z innymi działami oraz kontrahentami. Monitorowanie stanów...