Praca: Asystent do spraw księgowości


Powiatowy Urząd Pracy w Kartuzach
Asystent do spraw księgowości
Miejsce pracy: Chwaszczyno
Numer: StPr/25/0776
OBOWIĄZKI:
1) Porządkowanie i segregowanie dokumentów księgowych,2) Numerowanie dokumentów księgowych,3) Skanowanie dokumentów księgowych oraz ich sprawdzanie w programie Scanye,4) Porządkowanie akt osobowych pracowników i sprawdzanie ich kompletności,5) Tworzenie zestawień i pism w programie Word i Excel oraz ich wysyłaniem do klientów,6) Sprawdzanie poprawności danych wprowadzonych do programów księgowych z dokumentami źródłowymi,7) Niszczenie dokumentacji wrażliwej,8) Utrzymywanie porządku w miejscu pracy,9) Sprawdzanie rejestrów zakupu i sprzedaży z deklaracją VAT, 10) Sprawdzanie zaliczek PIT z zestawieniem KPiR,11) Wyszukiwanie podstaw prawnych w oparciu o dane w Internecie oraz aplikację AI,12) Wypełnianie i segregacja umów o współpracy, umów RODO i innych umów związanych z rozporządzeniami obowiązującymi w danej firmie.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie branżowe


Wymagania inne:

Miejsce pracy:

Chwaszczyno


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

2 755,10 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Kartuzach

APLIKUJ TERAZ

Pracownik Biurowy

Zakres obowiązków: wystawianie i obsługa faktur, przygotowywanie dokumentacji księgowej i kadrowej dla zewnętrznej księgowości, obsługa urządzeń biurowych (drukarki, skanery, centrala telefoniczna itp.), archiwizowanie i ewidencja dokumentów, organizacja pracy biura i obiegu dokumentów, kontakt z kontrahentami i instytucjami,...

Specjalista ds. administracji i legalizacji

Informacje: Tryb pracy: Stacjonarna Rodzaj umowy: Umowa o pracę Wymiar etatu: Pełen etat Wynagrodzenie: 4800,00-8000,00 brutto/miesiąc Obowiązki prowadzenie procesów legalizacji pobytu i pracy cudzoziemców w Polsce pozyskiwanie, przygotowywanie oraz kompletowanie dokumentów legalizujących zatrudnienie cudzoziemców...

Kierownik Działu Wsparcia Biznesu i Kontraktów

Zakres obowiązków na tym stanowisku będzie obejmował: Nadzór i koordynację pracy całego zespołu wsparcia biznesu i realizacji kontraktów. Wyznaczanie celów rocznych oraz zadań bieżących. Aktywne wspieranie rozwoju zawodowego członków zespołu poprzez dzielenie się wiedzą, mentoring oraz promowanie dobrych praktyk....

Pracownik biurowy

Zadania: kompletowanie dokumentacji kontrolnej, niezbędnej do realizacji kontroli, obsługa dokumentacji pokontrolnej, po jej przekazaniu przez inspektora terenowego z zatwierdzaniem po kontroli formalnej włącznie, wprowadzanie danych do systemu informatycznego, przygotowanie korespondencji, nagrywanie danych na płytach CD/DVD....

Specjalista ds. Organizacyjno - Rozliczeniowych

Opis stanowiska: obsługa transakcji handlowych wystawianie dokumentów sprzedaży i gospodarki magazynowej nadzór nad obiegiem dokumentów systemowych Wymagania: zaangażowanie i chęć do pracy umiejętność w posługiwaniu się pakietem MS Office dobra umiejętność organizowania pracy doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku...