Praca: Asystent do spraw ksiegowości


Miejski Urząd Pracy w Płocku
Asystent do spraw ksiegowości
Miejsce pracy: Płock
Numer: StPr/25/0766
OBOWIĄZKI:
Fakturowanie, sporządzanie rozliczeń do ZUS, pisanie podań, obsługa skrzynki mailowej, obsługa social mediów, sprzątanie miejsca pracy.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Język: angielski, w mowie - A2 - niższy średnio zaawansowany, w piśmie - A2 - niższy średnio zaawansowany
Język: polski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
Uprawnienia: obsługa programów komputerowych Word, Excel
Uprawnienia: biegła obsługa komputera
Uprawnienia: Adobe Acrobat
Uprawnienia: Obsługa komputera (znajomość programu MS-Office)


Wymagania inne:

umiejętności księgowo-podatkowe

Miejsce pracy:

Płock


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na okres próbny


Wynagrodzenie brutto:

od 3 500 PLN


Opis wynagrodzenia:

praca w wymiarze 2/3 etatu (praca w dniach 1.-20.) wynagrodzenie 3111 zł

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Miejski Urząd Pracy w Płocku

APLIKUJ TERAZ

Recepcjonista / Recepcjonistka

Zakres obowiązków: Organizowanie pracy recepcji Obsługiwanie rozmów telefonicznych przychodzących i wychodzących Rezerwacja sal konferencyjnych Organizacja wizyt klienckich zgodnie z procedurą cateringową Zgłaszanie usterek do obsługi technicznej budynku Awizowanie gości w systemie Zarządcy Wydawanie kart dostępowych...

Planista pracy bloku operacyjnego

Twoje zadania: Organizowanie pracy i obsady personelu bloku operacyjnego. Współpraca z innymi działami w zakresie planowania zabiegów. Nadzór nad wykorzystaniem sprzętu i materiałów oraz innych środków niezbędnych do realizacji świadczeń medycznych. Prowadzenie obowiązującej dokumentacji oraz przedstawianie okresowych...

Specjalista ds. umów

przygotowywanie, analizowanie i opiniowanie treści umów zawieranych z kontrahentami, dostawcami i innych, zabezpieczenie umów od strony formalno-prawnej, analiza postanowień SIWZ przed zawarciem umowy, nadzór nad trwającymi umowami oraz bieżąca weryfikacja zgodności zapisów umów z warunkami zawieranych kontraktów, bieżące...

Asystent / Asystentka Kierownika Projektu Budowlanego

Opis stanowiska: wsparcie w organizacji i nadzorze nad realizacją projektów budowlanych prowadzenie i porządkowanie dokumentacji technicznej oraz kontraktowej kontakt z klientami, podwykonawcami i zespołem projektowym przygotowywanie zestawień, raportów i rozliczeń dotyczących postępu prac uczestnictwo w wyjazdach służbowych w...

Specjalista ds. wsparcia administracyjnego – dział IT

Zadania: Zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą oraz dbanie o przepływ informacji pomiędzy działami Prowadzenie archiwum dokumentów Zaopatrywanie biura w artykuły biurowe i spożywcze Aktywny udział w posiedzeniach zarządu, przygotowywanie protokołów, raportów i podsumowań Przyjmowanie gości, wspomaganie...