Praca: Asystent do spraw księgowości


Powiatowy Urząd Pracy w Częstochowie
Asystent do spraw księgowości
Miejsce pracy: Częstochowa
Numer: StPr/25/0491
OBOWIĄZKI:
Asystent do spraw księgowości
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące


Wymagania inne:

Wykształcenie minimum średnie; dodatkowe wymagania pracodawcy: znajomość obsługi komputera, rzetelność, umiejętność pracy w zespole, zaangażowanie, dobry wzrok, słuch

Miejsce pracy:

Częstochowa


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

1 994,40 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Częstochowie

APLIKUJ TERAZ

Młodszy asystent

- wykonywanie czynności kontrolnych, sporządzanie dokumentacji pokontrolnej, nadzór nad zachorowalnością na choroby zakaźne i prowadzenie statystyk, nadzór nad realizowaniem obowiązkowych szczepień ochronnych, pobieranie próbek do badań bakteriologicznych Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)...

Kierownik/kierowniczka zespołu administracji

1. Administracja środkami trwałymi, realizacja całokształtu spraw gospodarczych Teatru oraz realizacja zadań w zakresie przygotowania o przeprowadzenia inwestycji i nadzór nad remontami.2. W zakresie inwestycji i remontów:- ustalanie potrzeb dotyczacych inwestycji, modernizacji i remontów i opracowywanie w tym zakresie planpow,-...

Kierownik gospodarczy

Zgodnie z zajmowanym stanowiskiem.Zastrzega się, że po zapoznaniu z przesłanymi aplikacjami, na rozmowę kwalifikacyjną zostaną zaproszeni kandydaci wybrani spośród wszystkich spełniających warunki. Wymagania konieczne: Zawód: Kierownik działu administracyjno-gospodarczego (wymagany staż - lata: 3) Wykształcenie: wyższe (w...

Asystent Zarządu

Zakres obowiązków: Wsparcie administracyjne i organizacyjne Zarządu, Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej (poczta, e-mail, telefon) Prowadzenie dokumentacji oraz archiwizacja Koordynowanie kalendarza spotkań Bieżąca współpraca z innymi działami w firmie, Wsparcie w zakresie kadr i HR, w tym: Prowadzenie...

Ekspert ds. administracji

Ustalenie miesięcznych harmonogramów zakupów dla potrzeb Inspektoratu, w szczególności w zakresie sprzętu technicznego, wyposażenia, materiałów biurowych oraz sporządzanie łącznych zapotrzebowań oraz ich realizacja. Prowadzenie gospodarki mandatowej, prowadzenie dokumentacji techniczno-eksploatacyjnej środków trwałych,...