Praca: Asystent do spraw księgowości


Powiatowy Urząd Pracy w Piasecznie
Asystent do spraw księgowości
Miejsce pracy: Góra Kalwaria
Numer: StPr/25/0460
OBOWIĄZKI:
- gromadzenie i segregowanie dokumentów pod względem chronologii i rodzaju- kontrolowanie dowodów księgowych pod względem formalno-rachunkowym i wyjaśnianie błędów- ewidencjonowanie zadekretowanych dowodów księgowych w systemie finansowo-księgowym- archiwizowanie dowodów księgowych- monitorowanie rozrachunków z kontrahentami i wyjaśnianie rozbieżności- sporządzanie deklaracji podatkowych zgodnie z przepisami prawa podatkowego- prowadzenie korespondencji z kontrahentami- redagowanie pism- sporządzanie dokumetów monitujących- współpraca z innymi pracownikami działu księgowości
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), kierunek: finanse i bankowość


Wymagania inne:

Miejsce pracy:

Góra Kalwaria


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

1 994,40 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Piasecznie

APLIKUJ TERAZ

Młodszy Specjalista ds. administracji

Zakres obowiązków: Nadzorowanie dokumentacji w firmie, Usprawnianie przepływu informacji, Wsparcie w obsłudze księgowo-kadrowej, Tworzenie prezentacji, Realizacja wyznaczonych zadań i celów. Wymagania: Biegłość w MS Office, Dobra organizacja pracy, Umiejętność priorytetyzacji zadań, Znajomość języka angielskiego lub...

Pracownik ds. Dokumentacji Ekspedycji

Zarządzanie dokumentacją działu ekspedycji. Prowadzenie rejestrów dokumentacji PZ i WZ (waga). Obsługa systemu magazynowo-księgowego. Weryfikacja i opisywanie dokumentów księgowych. Kontrola kosztów oraz wdrażanie działań optymalizacyjnych w procesie ekspedycji. Współpraca z innymi działami w firmie. Awizacje i kontakt z...

Młodszy specjalista ds. administracji

Zakres obowiązków: Nadzór nad obiegiem dokumentów przychodzących i wychodzących, Zapewnienie płynnego przepływu informacji w organizacji, Współpraca z CUK w zakresie bieżącej obsługi księgowo- kadrowej, Przygotowywanie prezentacji, Odpowiedzialność za realizację wyznaczonych celów i zadań. Szukamy Ciebie jeśli: Masz...

Specjalista / Specjalistka ds. administracyjnych

Twój zakres obowiązków: Bieżąca obsługa spraw administracyjno-handlowych (m.in. przygotowywanie ofert, umów, przygotowywanie wniosków i pism do urzędów z zakresu działalności spółki), Przygotowywanie raportów, zestawień, Współpraca z firmami transportowymi, Wystawianie kart BDO, Prowadzenie ewidencji opadów BDO,...

Recepcjonistka / Recepcjonista

Główne zadania: kierowanie przepływem Klientów i udzielanie ogólnych informacji, prowadzenie dokumentacji recepcyjnej - grafik serwisowy, obsługa poczty recepcyjnej, obsługa telefoniczna rozmów przychodzących i wychodzących, wynajem samochodów zastępczych dla serwisu obsługa kasy fiskalnej, telefoniczna obsługa klienta...