Praca: Asystent ds. administracji personalnej


Ogłoszenie numer: 10358666, z dnia 2025-10-23

Klient portalu Praca.pl

Asystent ds. administracji personalnej

Miejsce pracy: Warszawa

 

Opis stanowiska

  • prowadzenie dokumentacji pracowniczej, w tym przygotowywanie umów, aneksów i zaświadczeń,
  • wprowadzanie i aktualizowanie danych w systemie kadrowym,
  • ewidencjonowanie oraz rozliczanie czasu pracy, urlopów i zwolnień,
  • przygotowywanie zestawień i raportów dla działu HR oraz innych komórek organizacyjnych,
  • kontakt z pracownikami w bieżących sprawach kadrowych,
  • współpraca z instytucjami zewnętrznymi, takimi jak ZUS, US czy PFRON.

Wymagania

  • wykształcenie wyższe kierunkowe (np. administracja, prawo pracy, zarządzanie personelem),
  • podstawowe doświadczenie w obszarze kadr lub płac,
  • znajomość aktualnych przepisów prawa pracy i ubezpieczeń społecznych,
  • dobra znajomość pakietu MS Office, szczególnie programu Excel,
  • dokładność, terminowość i umiejętność pracy z dokumentacją,
  • mile widziana znajomość systemów kadrowo-płacowych.

Oferujemy

  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub zlecenie,
  • wsparcie zespołu i opiekuna wdrożenia w pierwszych tygodniach,
  • możliwość pracy hybrydowej po okresie szkoleniowym,
  • prywatną opiekę medyczną, kartę sportową oraz ubezpieczenie grupowe,
  • udział w szkoleniach wewnętrznych i programach rozwoju kompetencji,
  • jasno określoną ścieżkę kariery i system corocznej oceny wyników,
  • przyjazną atmosferę pracy i regularne spotkania integracyjne.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Recepcjonista / Recepcjonistka

Zakres obowiązków: Organizowanie pracy recepcji Obsługiwanie rozmów telefonicznych przychodzących i wychodzących Rezerwacja sal konferencyjnych Organizacja wizyt klienckich zgodnie z procedurą cateringową Zgłaszanie usterek do obsługi technicznej budynku Awizowanie gości w systemie Zarządcy Wydawanie kart dostępowych...

Asystent / Asystentka Biura Zarządu

Nasze wymagania: Sumienność i rzetelność w wykonywaniu obowiązków służbowych. Wysoka kultura osobista. Chęć zdobywania nowych doświadczeń i wiedzy. Twoje zadania: Wsparcie administracyjne Biura Zarządu m. in.: wprowadzanie faktur do elektronicznego systemu obiegu dokumentów, wsparcie w procesie koordynowania obiegu...

Pracownik obsługi sprzedaży

Opis stanowiska profesjonalna obsługa klientów zgodnie z przyjętymi standardami realizacja zleceń sprzedażowych oraz dbanie o sprawny przepływ dokumentów prowadzenie dokumentacji sprzedażowej i magazynowej wykonywanie prac magazynowych, w tym rozładunek dostaw i przygotowywanie zamówień współpraca z zespołem w celu...

Pracownik obsługi sprzedaży

Opis stanowiska profesjonalna obsługa klientów zgodnie z przyjętymi standardami realizacja zleceń sprzedażowych oraz dbanie o sprawny przepływ dokumentów prowadzenie dokumentacji sprzedażowej i magazynowej wykonywanie prac magazynowych, w tym rozładunek dostaw i przygotowywanie zamówień współpraca z zespołem w celu...

Asystent / Asystentka Działu Handlowego

Opis stanowiska współorganizowanie pracy działu handlowego tworzenie dokumentacji i korespondencji handlowej kontaktowanie się z klientami (w tym tworzenie kontraktów, zamówień, fakturowanie) współpracowanie z innymi działami firmy (logistyka, serwis, księgowość i inne) raportowanie, prowadzenie statystyk, przygotowywanie...