Praca: Asystent ds. administracji


Powiatowy Urząd Pracy w Szamotułach
Asystent ds. administracji
Miejsce pracy: Duszniki
Numer: StPr/25/0005
OBOWIĄZKI:
- obsługa dokumentacji firmy,- prowadzenie kalendarza firmowego,- obsługa korespondencji firmowej,- redagowanie prostych pism,- wprowadzanie danych do systemu,
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: pomaturalne/policealne
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Wykształcenie: średnie zawodowe
Uprawnienia: umiejętność dobrej organizacji pracy
Uprawnienia: samodzielność
Uprawnienia: mile widziane prawo jazdy kat.B
Uprawnienia: umiejętność obsługi komputera (znajomość Microsoft Word, Excel)


Wymagania inne:

ZAKRES OBOWIĄZKÓW STAŻYSTY:- obsługa dokumentacji firmy,- prowadzenie kalendarza firmowego,- obsługa korespondencji firmowej,- redagowanie prostych pism,- wprowadzanie danych do systemu,

Miejsce pracy:

Duszniki


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

1 994,4 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Szamotułach

APLIKUJ TERAZ

Sekretarka / Recepcjonistka

Opis stanowiska obsługa recepcji nadzór nad przepływem dokumentów finansowych i współpraca z biurem księgowym nadzór nad planem urlopów pracowników wprowadzanie faktur do bazy danych zamawianie materiałów biurowych przygotowywane zestawień Wymagania wykształcenie średnie lub wyższe umiejętność obsługi komputera w tym...

Asystent / Asystentka ds. Księgowości

Opis stanowiska: Ewidencja operacji gospodarczych, Wprowadzanie danych i weryfikacja poprawności zapisów wprowadzonych w systemie, Wykonywanie podstawowych czynności administracyjno-biurowych, Prawidłowe archiwizowanie bieżących dokumentów. Wymagania: Dobra znajomość pakietu MS Office, Umiejętności w zakresie efektywnej...

Recepcjonista / Recepcjonistka

Twoje zadania: dbanie o doświadczenia pacjenta rejestrowanie i umawianie pacjentów na wizyty, promowanie i sprzedaż usług stomatologicznych, obsługa kasy fiskalnej, obsługa komputera i urządzeń biurowych. Dołącz do nas jeśli: lubisz pracę z ludźmi i z każdym znajdziesz „wspólny język”, znasz język angielski w...

Specjalista do spraw umów i przetargów

Twój zakres obowiązków: przygotowywanie dokumentacji przetargowej pod kątem zgodności z wymogami ustawy PZP koordynowanie procesu składania ofert, monitorowanie ich terminów, składanie wyjaśnień, wymiana korespondencji, współpraca z działem prawnym przygotowanie umów i zleceń z podwykonawcami/dostawcami negocjowanie umów...

Pracownik Biurowy

Opis zadań pracownika/stażysty Bieżąca koordynacja zleceń, kontakt telefoniczny z klientami i osobami współpracującymi z firmą. Wykształcenie Poziom wykształcenia: Wyższe. Obsługa programów komputerowych Word - Dobra. Excel - Dobra. E-mail - Dobra. Internet - Dobra. Cechy osobowościowe i inne wymagania Komunikatywność,...