Praca: Asystent ds. administracyjno-kadrowych


Ogłoszenie numer: 10402647, z dnia 2025-10-24

Klient portalu Praca.pl

Asystent ds. administracyjno-kadrowych

Miejsce pracy: Warszawa, Cybernetyki 10

 

Opis stanowiska

  • obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, w tym przygotowywanie przesyłek i dystrybucja dokumentów,
  • prowadzenie archiwizacji dokumentacji kadrowej i płacowej,
  • obsługa benefitów pracowniczych oraz kontakt z dostawcami usług,
  • wprowadzanie i aktualizacja danych w systemie kadrowym,
  • zamawianie materiałów biurowych i wsparcie zespołu w bieżących zadaniach administracyjnych.

Wymagania

  • dobra znajomość pakietu Microsoft Office,
  • skrupulatność, dokładność i dobra organizacja pracy,
  • umiejętność pracy pod presją czasu,
  • doświadczenie w pracy biurowej oraz znajomość zasad obiegu dokumentacji,
  • mile widziane doświadczenie w obszarze kadr lub płac.

Oferujemy

  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
  • pracę od poniedziałku do piątku w przyjaznej atmosferze,
  • kompleksowe szkolenie wdrożeniowe,
  • narzędzia niezbędne do wykonywania obowiązków,
  • dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej,
  • dostęp do bezpłatnych konsultacji specjalistycznych (psycholog, prawnik, doradca finansowy).
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Recepcjonista / Recepcjonistka

Zakres obowiązków: Organizowanie pracy recepcji Obsługiwanie rozmów telefonicznych przychodzących i wychodzących Rezerwacja sal konferencyjnych Organizacja wizyt klienckich zgodnie z procedurą cateringową Zgłaszanie usterek do obsługi technicznej budynku Awizowanie gości w systemie Zarządcy Wydawanie kart dostępowych...

Asystent / Asystentka Biura Zarządu

Nasze wymagania: Sumienność i rzetelność w wykonywaniu obowiązków służbowych. Wysoka kultura osobista. Chęć zdobywania nowych doświadczeń i wiedzy. Twoje zadania: Wsparcie administracyjne Biura Zarządu m. in.: wprowadzanie faktur do elektronicznego systemu obiegu dokumentów, wsparcie w procesie koordynowania obiegu...

Pracownik obsługi sprzedaży

Opis stanowiska profesjonalna obsługa klientów zgodnie z przyjętymi standardami realizacja zleceń sprzedażowych oraz dbanie o sprawny przepływ dokumentów prowadzenie dokumentacji sprzedażowej i magazynowej wykonywanie prac magazynowych, w tym rozładunek dostaw i przygotowywanie zamówień współpraca z zespołem w celu...

Pracownik obsługi sprzedaży

Opis stanowiska profesjonalna obsługa klientów zgodnie z przyjętymi standardami realizacja zleceń sprzedażowych oraz dbanie o sprawny przepływ dokumentów prowadzenie dokumentacji sprzedażowej i magazynowej wykonywanie prac magazynowych, w tym rozładunek dostaw i przygotowywanie zamówień współpraca z zespołem w celu...

Asystent / Asystentka Działu Handlowego

Opis stanowiska współorganizowanie pracy działu handlowego tworzenie dokumentacji i korespondencji handlowej kontaktowanie się z klientami (w tym tworzenie kontraktów, zamówień, fakturowanie) współpracowanie z innymi działami firmy (logistyka, serwis, księgowość i inne) raportowanie, prowadzenie statystyk, przygotowywanie...