Praca: Asystent ds. administracyjnych


SoNa Sp. z o.o. od ponad 30 lat dostarcza milionom Klientów w całej Polsce smaczne, bogate w substancje odżywcze ryby oraz owoce morza. Z zaangażowaniem wybieramy hodowców i dostawców, którzy na pierwszym miejscu – tak jak my- stawiają jakość i najwyższe standardy.

W połączeniu z zaawansowaną technologią produkcji i pasją naszych pracowników uzyskujemy produkty, które cieszą się uznaniem najbardziej wymagających Klientów. Smak naszych ryb wędzonych zdaniem wielu koneserów jest wyśmienity, dzięki unikalnej technologii wędzenia. Świadczą o tym liczne nagrody, którymi jesteśmy wyróżniani od lat. 

Asystent ds. administracyjnych
Miejsce pracy: Koziegłówki, Koziegłówki k. Myszkowa woj. śląskie
Opis stanowiska
  • Organizacja sekretariatu i centrali telefonicznej.
  • Tworzenie pism, analiz, raportów i korespondencji.
  • Rejestracja korespondencji, faktur, umów i dokumentów.
  • Obsługa gości i organizacja spotkań.
  • Organizacja podróży służbowych.
  • Wsparcie w sprawach administracyjnych.
  • Monitorowanie dostępności materiałów biurowych.
  • Obsługa i archiwizacja dokumentacji.
Wymagania
  • Średnie wykształcenie.
  • Wysoka kultura osobista.
  • Znajomość MS Office.
  • Komunikatywność, umiejętność pracy w zespole.
  • Prawo jazdy kat. B (opcjonalnie).
  • Samodzielność, organizacja pracy.
  • Odporność na stres, dokładność.
Oferujemy
  • Umowa o pracę, pełny etat.
  • Atrakcyjne wynagrodzenie.
  • Możliwość rozwoju zawodowego.
  • Dobrą atmosferę pracy.
  • Pakiet świadczeń socjalnych.
  • Ubezpieczenie na życie.
  • Spotkania integracyjne.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Asystent / Asystentka ds. Księgowości

Zakres zadań: Wprowadzanie danych księgowych do systemu; Wystawianie faktur sprzedaży; Sprawdzanie danych na fakturach; Przygotowywanie raportów i zestawień; Wsparcie bieżących działań działu; Uzgadnianie rozliczeń z kontrahentami i pracownikami; Archiwizacja dokumentacji księgowej. Wymagania: Konieczne jest bycie...

Pracownik recepcji firmowej

Zadania: Obsługa recepcji i kontakt z gośćmi firmy Dbanie o profesjonalny wizerunek firmy Obsługa połączeń telefonicznych i przekierowywanie rozmów Przygotowanie i obsługa sal konferencyjnych Wsparcie administracyjne i udział w bieżących pracach biura Organizacja obiegu dokumentów i korespondencji Praca od poniedziałku do...

Asystent / Asystentka

Co jest dla nas ważne Wykształcenie min. średnie Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole Otwartość na dynamikę pracy i zmienny zakres zadań Elastyczność i poczucie odpowiedzialności za wykonywane zadania Umiejętność planowania i organizacji czasu oraz sprawne reagowanie na zadania ad-hoc Umiejętność...

Pracownik Administracyjny ds. Obsługi Frachtu Międzynarodowego

Obsługa klienta telefonicznie i mailowo. Organizacja i nadzór nad realizacją międzynarodowych zleceń spedycyjnych. Współpraca z biurami w Polsce i za granicą. Utrzymanie wysokiego standardu usług i pozytywnego wizerunku firmy. Zarządzanie dokumentacją działu spedycji: kompletowanie, weryfikacja, archiwizacja i wystawianie...

Pracownik administracyjno-biurowy

Zapewnienie sprawnego funkcjonowania biura Wsparcie działu handlowego Obsługa dokumentów handlowych Wsparcie w zakresie księgowości i kadr Utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami oraz kontrahentami firmy Współpraca przy organizacji spotkań biznesowych, konferencji, targów oraz innych wydarzeń promocyjnych Obsługa...