Praca: Asystent ds. administracyjnych


Asystent ds. administracyjnych
Miejsce pracy: Warszawa, ul. Modularna 11a
Opis stanowiska:
  • Zarządzanie dokumentacją (umowy, faktury, dokumenty magazynowe)
  • Obsługa korespondencji z interesariuszami w dwóch językach
  • Organizacja codziennych operacji biurowych: spotkania, materiały, dokumentacja, zlecenia
  • Przygotowywanie raportów
Wymagania:
  • Znajomość języków polskiego i angielskiego (B2+)
  • Biegłość w narzędziach biurowych i media społecznościowe
  • Dokładność, punktualność, dbałość o szczegóły
Oferujemy:
  • Wynagrodzenie na umowę zlecenie
  • Praca w sprzedaży akcesoriów z elastycznym grafikiem
  • Zespół, szkolenie, wsparcie i możliwości rozwoju
  • Perspektywa stabilizacji zawodowej
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Pracownik Obsługi Magazynu i Biura

Realizacja zamówień i zarządzanie dokumentacją magazynową. Obsługa zleceń, ich wprowadzanie do systemu oraz wystawianie faktur (Insert GT). Utrzymywanie kontaktu z działami firmy oraz kontrahentami. Monitorowanie stanów magazynowych oraz kontrola dostaw i rozmieszczania towarów. Wsparcie działań operacyjnych magazynu i dbanie...

Specjalista ds. ESG i Zrównoważonego Rozwoju

Zbieranie, organizowanie i analiza danych dotyczących emisji węglowej (zakresy 1, 2 i 3), śladu węglowego oraz zużycia materiałów. Monitorowanie zarządzania odpadami i wdrażania zasad zrównoważonego rozwoju w łańcuchu dostaw. Współpraca z działami (BHP, HR, zakupy, IT, finanse, audyt) w celu stworzenia zautomatyzowanych...

Pracownik biurowy

Obsługa biura Obsługa sprzedaży e-commerce

Kierownik Nocnej Zmiany Recepcji

OPIS Sheraton Grand Warsaw poszukuje kandydatów na stanowisko Kierownik zmiany ds. Satysfakcji Gości Guest Experience Supervisor , tj. osoby, która podczas nocnej zmiany będzie odpowiedzialna za zapewnienie najwyższej jakości obsługi gości hotelowych, bezpośrednie koordynowanie pracy recepcji i sprawne zarządzanie zespołem...

Młodszy Specjalista ds. Obsługi Referatu Oskarżycieli Publicznych w III Oddziale Terenowym, w Referacie Oskarżycieli Publicznych

Zadania: Realizacja czynności administracyjno-biurowych wspomagających pracę w Referacie Oskarżycieli Publicznych, w tym: prowadzenie rejestru korespondencji sporządzonej przez pracowników Referatu Oskarżycieli Publicznych rejestrowanie spraw o wykroczenia, wprowadzanie i uzupełnianie danych w systemie informatycznym...