Praca: Asystent ds. księgowości i rozliczeń


Asystent ds. księgowości i rozliczeń
Miejsce pracy: Brańsk
Zadania:
  • praca dwuzmianowa
  • odbieranie/wysyłanie rozliczeń elektronicznych
  • wystawianie faktur
  • prowadzenie rozliczeń
Wymagania:
  •  wykształcenie wyższe
  •  praca w systemie dwuzmianowym
  •  umiejętność pracy w zespole
  •  samodzielność oraz dobra organizacja pracy zapewniającej realizację powierzonych zadań
  •  znajomość standardów bezpieczeństwa informacji
  •  wysoki poziom kultury osobistej
  •  prawo jazdy kat. B i gotowość do okazjonalnych wyjazdów służbowych
Oferujemy:
  • możliwość zdobywania doświadczenia w polskiej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • stabilne zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu pracy, w oparciu o umowę o pracę
  • system premiowy
  • Pracowniczy Program Emerytalny
  • możliwość rozwoju poprzez system szkoleń dostosowanych do indywidualnych potrzeb
  • system świadczeń socjalnych
  • zgrany zespół i przyjazną atmosferę w pracy
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Młodszy Specjalista ds. Komunikacji i Współpracy z innymi podmiotami - Łącznik w VII Oddziale Terenowym

Zadania: Realizacja czynności zapewniających bieżący obieg dokumentacji oraz obsługę logistyczną jednostki, w tym: bieżąca współpraca z innymi komórkami Straży Miejskiej i podmiotami zewnętrznymi w zakresie doręczania i odbioru dokumentacji służbowej dotyczącej pracy jednostki zapewnienie transportu w zakresie...

Specjalista ds. Administracji i Obsługi Klienta

Opis stanowiska: Praca stacjonarna na stanowisku biurowym. Wystawianie faktur VAT i rozliczanie raportów kasowych. Kontakt z klientami w sprawach związanych z rozliczeniami. Ustalanie i prowadzenie terminarza montaży dla klientów. Wymagania: Biegła obsługa programów Word i Excel. Minimum 5-letnie doświadczenie na stanowisku...

Asystent - Pomoc Księgowa do biura rachunkowego

praktyczna znajomość zagadnień księgowych znajomość języka angielskiego - mile widziana dobra organizacja pracy

Specjalista ds. Administracji

Realizacja i obsługa wniosków zakupowych materiałów, usług, sprzętów i narzędzi dla pracowników Oddziału Przygotowywanie zapytań ofertowych, analiza ofert i monitoring zamówień Prowadzenie postępowań zakupowych na Platformie Zakupowej Opisywanie faktur za zakupione produkty i usługi Sporządzanie raportów zgodnie z...

Pracownik ds. Obsługi Magazynu i Administracji

Zakres obowiązków: Obsługa procesu zamówień zgodnie z firmowymi procedurami. Kompletowanie, archiwizacja i dystrybucja dokumentacji. Przyjmowanie zleceń, ich wprowadzanie do systemu oraz wystawianie faktur w programie Insert GT. Kontakt telefoniczny i mailowy z innymi działami oraz kontrahentami. Monitorowanie stanów...