Praca: Asystent ds. Sprzedaży


Asystent ds. Sprzedaży
Miejsce pracy: Długa Kościelna, ul. Promienna 5
Zakres obowiązków
  • Wsparcie działu sprzedaży i logistyki w bieżącym zarządzaniu (obsługa zamówień, przekazywanie zleceń do magazynu, nadzór nad procesem logistycznym, wystawianie faktur)
  • Podstawowe prace administracyjne
  • Tworzenie raportów i zestawień
  • Telefoniczny oraz mailowy kontakt z klientem
  • Przygotowywanie ofert handlowych, umów handlowych, cennika
Poszukiwane kompetencje
  • Doświadczenie na podobnym stanowisku min. 1-2 lata
  • Znajomość sprzedaży B2B, pracy w sklepie internetowym
  • Biegłość w MS Office, szczególnie w Excel
  • Znajomość systemów Comarch, Baselinker, Idosell
  • Kompetencje interpersonalne: komunikatywność, samodzielność, dokładność
  • Proaktywność i umiejętność organizacji czasu pracy
MILE WIDZIANE
  • Znajomość branży kosmetycznej
  • Prawo jazdy kat. B
Co oferujemy?
  • Przyjazne środowisko pracy z możliwościami rozwoju
  • Zniżki na produkty firmy
  • Możliwość elastycznego modelu zatrudnienia
  • Prywatną opiekę zdrowotną, pakiet sportowy, ubezpieczenie życiowe
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Młodszy Specjalista ds. Komunikacji i Współpracy z innymi podmiotami - Łącznik w VII Oddziale Terenowym

Zadania: Realizacja czynności zapewniających bieżący obieg dokumentacji oraz obsługę logistyczną jednostki, w tym: bieżąca współpraca z innymi komórkami Straży Miejskiej i podmiotami zewnętrznymi w zakresie doręczania i odbioru dokumentacji służbowej dotyczącej pracy jednostki zapewnienie transportu w zakresie...

Specjalista ds. Administracji i Obsługi Klienta

Opis stanowiska: Praca stacjonarna na stanowisku biurowym. Wystawianie faktur VAT i rozliczanie raportów kasowych. Kontakt z klientami w sprawach związanych z rozliczeniami. Ustalanie i prowadzenie terminarza montaży dla klientów. Wymagania: Biegła obsługa programów Word i Excel. Minimum 5-letnie doświadczenie na stanowisku...

Asystent - Pomoc Księgowa do biura rachunkowego

praktyczna znajomość zagadnień księgowych znajomość języka angielskiego - mile widziana dobra organizacja pracy

Specjalista ds. Administracji

Realizacja i obsługa wniosków zakupowych materiałów, usług, sprzętów i narzędzi dla pracowników Oddziału Przygotowywanie zapytań ofertowych, analiza ofert i monitoring zamówień Prowadzenie postępowań zakupowych na Platformie Zakupowej Opisywanie faktur za zakupione produkty i usługi Sporządzanie raportów zgodnie z...

Pracownik ds. Obsługi Magazynu i Administracji

Zakres obowiązków: Obsługa procesu zamówień zgodnie z firmowymi procedurami. Kompletowanie, archiwizacja i dystrybucja dokumentacji. Przyjmowanie zleceń, ich wprowadzanie do systemu oraz wystawianie faktur w programie Insert GT. Kontakt telefoniczny i mailowy z innymi działami oraz kontrahentami. Monitorowanie stanów...