Praca: Asystent Działu Eksportu


Verona Products Professional sp. z o.o.

poszukuje pracownika na stanowisko:

Asystent Działu Eksportu
Miejsce pracy: Andrzejów Duranowski, k. Sochaczewa
 
Twoje obowiązki:
  • Współpraca z Export Managerem w działaniach sprzedażowych.
  • Wprowadzanie zamówień, przygotowywanie ofert i dokumentacji, w tym dokumentacji celnych.
  • Koordynacja logistyki i transportu zamówień.
  • Przygotowanie i wysyłka próbek produktów do klientów.
Wymagania:
  • Skuteczność i elastyczność w działaniu.
  • Umiejętność logicznego myślenia i kreatywne rozwiązywanie problemów.
Oferujemy
  • Umowę o pracę.
  • Szkolenia i możliwość rozwoju w ramach Działu Eksportu.
  • Narzędzia pracy.
  • Możliwości awansu zawodowego.

Pro­simy o zamiesz­cze­nie klau­zuli o ochro­nie danych oso­bo­wych: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w niniejszym dokumencie do realizacji procesu rekrutacji, jak i przyszłych rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)”.

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. informujemy, iż:

Administratorem Państwa danych jest firma VERONA Products Professional Sp. z o. o. z siedzibą w Andrzejowie Duranowskim.

Państwa dane będą przetwarzane dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dn. 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. nr 101, poz. 926 z późn. zm.). Przysługuje Państwu prawo dostępu do ich treści oraz możliwości ich poprawiania. Podanie przez Państwa danych jest warunkiem wzięcia udziału w procesie rekrutacji. Dane zostaną usunięte na Państwa prośbę.
APLIKUJ TERAZ

Asystent / Asystentka ds. administracji

Zarządzanie zadaniami administracyjnymi: korespondencja, organizacja terminów i biura, przygotowywanie ofert oraz zarządzanie zamówieniami. Współpraca z różnymi działami firmy i komunikacja z zewnętrznymi dostawcami. Organizowanie i uczestnictwo w spotkaniach. Aktualizowanie i tworzenie raportów. Wsparcie w prowadzeniu...

Specjalista ds. Zrównoważonego Rozwoju

Zakres obowiązków: Opracowywanie i wdrażanie strategii ESG. Tworzenie raportów ESG zgodnie z przepisami. Analiza wskaźników ESG i identyfikacja obszarów do poprawy. Współpraca działów w celu implementacji strategii zrównoważonego rozwoju. Wymagania: Wyższe wykształcenie (ochrona środowiska, zarządzanie, ekonomia, prawo...

Asystent Wykonawczy

Pełnienie roli kontaktu między klientami, zespołem oraz stronami trzecimi. Prowadzenie korespondencji i zarządzanie kalendarzem. Organizacja spotkań (wewnętrznych i zewnętrznych) oraz koordynacja zaplecza logistycznego i technicznego. Planowanie podróży służbowych. Zarządzanie wydatkami firmy. Tworzenie i redagowanie...

Specjalista ds. Administracyjnych

Realizacja zadań administracyjnych w Dziale Serwisu. Wprowadzanie i aktualizacja danych w systemie IFS (kontrakty, projekty, kadry). Zarządzanie ofertami i zamówieniami, w tym kontrola realizacji. Tworzenie zestawień w Excel i prezentacji w PowerPoint. Zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentacji. Wsparcie przy tworzeniu...

Pracownik biurowy

zgodnie z programem stażu Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: Komunikacja interpersonalna, umiejetność radzenia sobie ze stresem Uprawnienia: Znajomość obsługi komputera, pakietu MS Office Wymagania inne: