Praca: Asystent działu zaopatrzenia


Miejski Urząd Pracy w Kielcach
Asystent działu zaopatrzenia
Miejsce pracy: Zagnańsk
Numer: StPr/25/0120
OBOWIĄZKI:
według stanowiska
WARUNKI PRACY:
Wymagania inne:

Zakres zadań; Rozliczanie zleceń produkcyjnych w systemie ERP/COMARCH XL. Obsługa zamówień dostaw. Prowadzenie dokumentacji.Współpraca z innymi działami. Wymagania: Wykształcenie wyższe. Znajomość obsługi komputera (MS Office). Mile widziana znajomość programów magazynowych. Samodzielność i zaangażowanie. Umiejętność pracy w zespole. Znajomość branży motoryzacyjnej. Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku. Pracodawca oferuje: Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę. Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku. Możliwość rozwoju zawodowego i zdobywania wiedzy. Możliwość przystąpienia do opieki medycznej. Pakiet socjalny ("wczasy pod gruszą", dodatkowe benefity z ZFŚS, karta MULTISPORT, piknik rodzinny, impreza firmowa).Możliwość przystąpienia do ubezpieczenie grupowego na preferencyjnych warunkach.

Miejsce pracy:

Zagnańsk


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na okres próbny


Wynagrodzenie brutto:

od 5 000 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Miejski Urząd Pracy w Kielcach

APLIKUJ TERAZ

Pracownik biurowy

Wyszukiwanie informacji o planowanych przetargach. Analizowanie dokumentów przetargowych. Prace biurowe Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: Prawo jazdy kat. B Wymagania inne: - biegła obsługa programów Microsoft, prawo jazdy kat. B

Asystent ds. księgowości

- sprawdzanie i wprowadzanie dokumentów księgowych do rejestrów,- księgowanie faktur, - sprawdzanie dokumentów pod względem formalno- rachunkowym,- kompletowanie dowodów księgowych.Oferta stażu realizowana ze środków EFS+. Skierowana w pierwszej kolejności do:- osób długotrwale bezrobotnych,- osób powyżej 50 r.ż.,- osób...

Specjalista ds. Dokumentacji Magazynowej

Umowa o pracę zawarta zostanie z Emer Sp. z o. o. z siedzibą w Wyłudkach (woj. podlaskie) - miejsce świadczenia pracy to Wyłudki. Zakres obowiązków: Prowadzenie dokumentacji związanej z procesem ekspedycji. Obsługa dokumentacji PZ i WZ oraz rejestracja w systemie wagowym. Korzystanie z programu magazynowo-księgowego....

Specjalista ds. obsługi sekretariatu

Główne zadania: prowadzenie dziennika korespondencji przychodzącej i wychodzącej; prowadzenie rejestru opinii prawnych; prowadzenie rejestru spraw sądowych; czynności archiwizacyjne; pozyskiwanie i udzielenie informacji, w tym telefonicznie i mailowo, pracownikom innych jednostek organizacyjnych; odbieranie, przekazywanie i...

Asystent koordynatora projektów unijnych

- pomoc w koordynowaniu realizacji projektów unijnych w zakresie przygotowania i prowadzenia niezbędnej dokumentacji,- poszukiwanie i wybór wykonawców,- pomoc przy sporządzaniu wniosków o płatność, monitorowanie wydatków projektowych,- prowadzenie zestawień i statystyk projektowych, w tym monitorowanie poziomu realizacji...