Praca: Asystent konserwatorski


Powiatowy Urząd Pracy w Oświęcimiu
Asystent konserwatorski
Miejsce pracy: Oświęcim
Numer: StPr/jokr/25/0642
OBOWIĄZKI:
1. Nadzór nad działaniami o charakterze konserwatorskim oraz konsultacja zakresów robót budowlanych prowadzonych w związku z realizacją projektów inwestycyjnych: a) Bieżąca współpraca z zespołem realizującym projekt inwestycyjny w zakresie harmonogramu, budżetu i wykonawstwa projektu, w tym spotkania organizacyjne i koordynacyjne, konsultacje związane z realizacją projektów, narady, zebrania (odbywające się również w formie online);b) Koordynacja i nadzór nad prowadzonymi w projekcie działaniami o charakterze konserwatorskim takimi jak: badania, dokumentacja, prace konserwatorskie;c) Konsultacje w zakresie ekspertyz i badań koniecznych do prawidłowej realizacji projektu;d) Opracowywanie wytycznych dotyczących działań o charakterze budowlanym;e) Przygotowywanie materiałów i informacji niezbędnych do przeprowadzenia procedur przetargowych zakres konserwatorski w korelacji z zakresem robót budowlanych;f) Koordynacja działań o charakterze konserwatorskim z zakresami innych branż;2. Nadzór nad powierzonymi zadaniami realizowanymi na bieżąco w Komórce organizacyjnej:a) Nadzór nad wszystkimi działaniami o charakterze konserwatorskim realizowanymi w ramach powierzonych zadań, takimi jak: badania, dokumentacja, prace konserwatorskie;b) Udział w koordynacji działań konserwatorskich o charakterze profilaktycznym dla obiektów budowlanych Muzeum (rozpoznanie potrzeb, kontrole obiektów pod kątem konieczności wdrożenia działań profilaktycznych, szacowanie kosztów i planowanie działań profilaktycznych z uwzględnieniem wartościowania obiektów);c) Koordynacja wykonawstwa działań profilaktycznych (współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi, z firmami zewnętrznymi).d) Nadzór nad obiektami po zakończeniu prac konserwatorskich (przeglądy gwarancyjne, kontakt z wykonawcą prac w sprawie napraw gwarancyjnych i nadzór nad realizacja tych prac, planowanie działań profilaktycznych).e) Kontakty z wykonawcami prac konserwatorskich oraz ewentualnie inspektorami nadzoru budowlanego i konserwatorskiego jak również z archeologiem;f) Wykonywanie innych działań zleconych przez przełożonego.W tym, w ramach zadań wymienionych w p.1 i 2 :a) Opracowywanie harmonogramów i sprawozdań z realizacji powierzonych zakresów zadań z uwzględnieniem ewentualnego powiązania z zakresami budowlanymi;b) Nadzór nad planowym wykonaniem powierzonych zadań z uzgodnionym harmonogramem; c) Przygotowywanie dokumentacji fotograficznej i opisowej z przebiegu powierzonych zadań;d) Wyłanianie wykonawców działań o charakterze konserwatorskim takich jak: badania, dokumentacja, programy prac konserwatorskich, prace konserwatorskie, czy nadzór inwestorki, zgodnie z zapisami regulaminu udzielania zamówień Publicznych Muzeum oraz Ustawą PZP;e) Opiniowanie i konsultowanie dokumentacji technicznej budowlanej opracowywanej w ramach realizowanych zadań pod kątem konserwatorskim - opiniowanie projektów oraz dokumentacji powykonawczej;f) Nadzór nad prawidłową realizacją umów oraz kontakty i współpraca z wykonawcami na wszystkich etapach realizacji zleconych zadań, w tym nadzór nad pracą firm zewnętrznych: weryfikacja i kontrola jakości pracy;g) Nadzór konserwatorski nad robotami budowlanymi, powiązanymi z realizowanymi zadaniami;h) Weryfikacja dokumentacji konserwatorskiej pod względem kompletności, jakości, poprawności;i) Nadzór nad terminowym uzyskaniem wymaganych pozwoleń Małopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków koniecznych dla prowadzenia prac;j) Odbiór prac konserwatorskich oraz weryfikacja ich jakości i zgodności z programami prac k) Weryfikacja dokumentów sprzedaży (faktury, rachunki) pod katem zgodności z zakresem wykonanych prac;l) Korespondencja związana z realizacją powierzonych zadań, w szczególności kontakty i współpraca (korespondencja) z właściwymi organami administracyjnymi (Małopolski Wojewódzki Konserwator Zabytków);
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)


Wymagania inne:

1. Wykształcenie wyższe - ukończone studia magisterskie na kierunku Konserwacja i Restauracja Dzieł Sztuki w specjalności: konserwacja malarstwa, konserwacja malarstwa i rzeźby polichromowanej lub w zakresie specjalności związanej z konserwacją materiałów mineralnych. 2. Umiejętność pracy w zespole.3. Dobre zdolności komunikacyjne.

Miejsce pracy:

Oświęcim


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę w zastępstwie


Wynagrodzenie brutto:

od 6 240 do 8 320 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Oświęcimiu

APLIKUJ TERAZ

Specjalista ds. ewidencji i świadczeń

a. przyjmowanie dokumentów do rejestracji,b. ustalanie statusu bezrobotnego na podstawie przedstawionych dokumentów,c. wprowadzanie informacji z przedstawionych dokumentów do bazy danych,d. przygotowanie i wydawanie decyzji administracyjnych, zaświadczeń i innych dokumentów,e. ustalenie uprawnień do zasiłku, wyznaczanie terminów...

Specjalista ds. aktywizacji

Zadania główne:- Prowadzenie całości spraw związanych z organizacją stażu.- Prowadzenie całości spraw związanych z zatrudnianiem subsydiowanym w postaci prac społecznie użytecznych.- Współpraca w kierowaniu bezrobotnego do realizacji pakietu aktywizacyjnego.- Współpraca z innymi instytucjami, partnerami rynku pracy.-...

Specjalista do spraw rozwoju zawodowego

prowadzenie spraw związanych z realizacją finansowania kosztów kształcenia ustawicznego ze środków KFS Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), inne Wymagania inne: 1.Wymagania niezbędne:wykształcenie wyższe preferowane w zakresie nauk prawno administracyjnych,pełna zdolność do czynności prawnych oraz...

Specjalista do spraw kadr/pracownik biurowy

Kompletowanie dokumentów związanych z podjęciem pracy przez pracownika, prowadzenie akt osobowych i dokumentacji w sprawach związanych z przebiegiem zatrudnienia, prowadzenie dokumentów związanych z ustaleniem zatrudnienia, spraw związanych z zawieraniem umów cywilnoprawnych, dokumentacji związanej z wolontariatem, spraw...

Sekretarz w kancelarii prawnej

Obsługa sekretariatu kancelarii. Przepisywanie pism kancelarii. Obsługa portalu sądu. Prowadzenie kalendarza kancelarii. Umawianie klientów, rejestrowanie spraw. Przyjmowanie i ekspedycja poczty kancelarii. Kontakt z Urzędami, Sądami, Prokuraturą. Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), administracyjne...