Praca: Asystent muzealny


MUZEUM REGIONALNE W JAŚLE
Asystent muzealny
Miejsce pracy: Jasło
Numer: StPr/25/1025
OBOWIĄZKI:
Prowadzenie działu sztuki - dokumentacji muzealnej (organizacja, wystawy, warsztaty).
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)


Wymagania inne:

Mile widziana praktyka, doświadczenie zawodowe.Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym.

Miejsce pracy:

Jasło


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 5 500 PLN


Opis wynagrodzenia:

Umowa w niepełnym wymiarze czasu pracy - czas równoważny

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Jaśle

APLIKUJ TERAZ

Młodszy Specjalista / Specjalistka ds. personalno-administracyjnych

Co jest dla nas ważne Minimum 1–2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku Znajomość podstaw prawa pracy i zagadnień kadrowych Wykształcenie wyższe lub średnie Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, ze szczególnym uwzględnieniem MS Excel Bardzo dobra organizacja pracy, dokładność i terminowość w realizacji zadań...

Pracownik biurowy w branży budowlanej

obsługa korespondencji wychodzącej i przychodzącej w ramach realizowanych inwestycji, sporządzanie protokołów i raportów z narad, przygotowywanie dokumentów rozliczeniowych oraz zestawień finansowych, wsparcie zespołu budowy w zadaniach administracyjnych, udział w delegacjach służbowych na terenie kraju. wykształcenie co...

Pracownik Biurowy / Specjalista ds. Obsługi Klienta

Na czym polega praca Wystawianie faktur i kompleksowa obsługa zamówień. Obsługa klienta (telefoniczna i mailowa) oraz posprzedażowa. Przygotowywanie ofert handlowych. Współpraca z kurierami, w tym składanie reklamacji. Wsparcie administracyjno-biurowe i współpraca z innymi działami. Czego oczekujemy Chęci i zaangażowania w...

Specjalista ds. Administracyjnych

Koordynacja działań organizacyjnych wewnątrz firmy Zarządzanie dokumentacją i obiegiem informacji Prowadzenie ewidencji zarządzeń, poleceń służbowych oraz rejestru pełnomocnictw i upoważnień Przygotowywanie umów i prowadzenie rejestru umów z podmiotami zewnętrznymi Wsparcie administracyjne dla różnych działów firmy...

Office Manager

Responsibilities: Office maintenance, developing and executing routines to create a high-class and productive office environment Front office activities incl. handling telephone calls Managing the inventory of office supplies Inducting new employees to their workstations Coordinating correspondence Hands-on experience with office...