Praca: Asystent notariusza


Powiatowy Urząd Pracy dla Miasta Torunia
Asystent notariusza
Miejsce pracy: Toruń
Numer: StPr/25/0521
OBOWIĄZKI:
prowadzenie elektronicznego repertorium i ksiąg papierowych kancelarii, przygotowywanie wypisów aktów notarialnych, projektów poświadczeń i aktów notarialnych, ewidencja korespondencji przychodzącej i wychodzącej, obsługa sekretariatu, dbanie o porządek na stanowisku pracy, kontakt osobisty, telefoniczny i mailowy z klientem kancelarii
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)


Wymagania inne:

warunek konieczny: doświadczenie w pracy biurowejpozostałe wymagania: obsługa komputera i urządzeń biurowych, pakiet MS Office, opracowywanie i redagowanie dokumentów, język angielski (podstawy), sumienność, punktualność, dokładnośćmile widziane: doświadczenie w pracy w kancelarii prawnej

Miejsce pracy:

Toruń


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na okres próbny


Wynagrodzenie brutto:

4 666 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy dla Miasta Torunia

APLIKUJ TERAZ

Pracownik biurowy

staż w ramach projektu EFS+, w pierwszej kolejności dla osób długotrwale bezrobotnych Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania inne:

Pracownik biurowy

staż w ramach EFS+, preferowane osoby długotrwale bezrobotne Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania inne:

Pracownik biurowy

staż w ramach projektu EFS+,w pierwszej kolejności dla osób długotrwale bezrobotnych Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania inne:

Sekretarka

według harmonogramu stażu Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania inne:

Recepcjonistka / Recepcjonista

Poszukujemy osoby na stanowisko Recepcjonista/Recepcjonistka, która będzie pierwszym punktem kontaktu dla naszych gości, pracowników i partnerów biznesowych. Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za zapewnienie sprawnego funkcjonowania recepcji, obsługę korespondencji oraz wsparcie organizacyjne w codziennym życiu firmy....