Praca: Asystent Planowania Customer Service z j. hiszpańskim


Firma Bianco Logistic istnieje na rynku od 20 lat i działa w branży TSL.
Asystent Planowania Customer Service z j. hiszpańskim
Opis stanowiska
  • aktualizacja danych w systemie komputerowym
  • dbanie o wysoką jakość i terminowość realizowanych zleceń
  • obsługa dokumentacyjna wysyłek
  • przygotowywanie raportów dla potrzeb innych działów
  • weryfikacja dokumentów wg wytycznych
  • wprowadzanie danych do systemu
  • Współpraca z działem prawnym
  • Prowadzenie korespondencji wyjaśniającej
  • Kompletacja dokumentów
Wymagania
  • bardzo dobra organizacja pracy
  • kreatywność
  • samodzielność w podejmowaniu decyzji
  • bardzo dobra obsługa komputera, pakietu MS Office
  • dobra znajomość języka hiszpańskiego
Oferujemy
  • stałą solidną pracę w młodym zespole
  • system benefitów
  • atrakcyjne wynagrodzenie (podstawa + premia)
  • szkolenia i kursy z zakresu spedycji i transportu
  • możliwość podnoszenia swojego doświadczenia zawodowego w branży TSL
  • praca od poniedziałku do piątku
Dokonując zgłoszenia prosimy o dodanie załącznika z CV wraz z oświadczeniem: http://biancologistic.pl/dokumenty/Oswiadczenie_do_CV_Bianco.pdf

Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w niniejszym dokumencie do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

APLIKUJ TERAZ

Recepcjonista / Recepcjonistka

Zakres obowiązków: Organizowanie pracy recepcji Obsługiwanie rozmów telefonicznych przychodzących i wychodzących Rezerwacja sal konferencyjnych Organizacja wizyt klienckich zgodnie z procedurą cateringową Zgłaszanie usterek do obsługi technicznej budynku Awizowanie gości w systemie Zarządcy Wydawanie kart dostępowych...

Asystent / Asystentka Biura Zarządu

Nasze wymagania: Sumienność i rzetelność w wykonywaniu obowiązków służbowych. Wysoka kultura osobista. Chęć zdobywania nowych doświadczeń i wiedzy. Twoje zadania: Wsparcie administracyjne Biura Zarządu m. in.: wprowadzanie faktur do elektronicznego systemu obiegu dokumentów, wsparcie w procesie koordynowania obiegu...

Pracownik obsługi sprzedaży

Opis stanowiska profesjonalna obsługa klientów zgodnie z przyjętymi standardami realizacja zleceń sprzedażowych oraz dbanie o sprawny przepływ dokumentów prowadzenie dokumentacji sprzedażowej i magazynowej wykonywanie prac magazynowych, w tym rozładunek dostaw i przygotowywanie zamówień współpraca z zespołem w celu...

Pracownik obsługi sprzedaży

Opis stanowiska profesjonalna obsługa klientów zgodnie z przyjętymi standardami realizacja zleceń sprzedażowych oraz dbanie o sprawny przepływ dokumentów prowadzenie dokumentacji sprzedażowej i magazynowej wykonywanie prac magazynowych, w tym rozładunek dostaw i przygotowywanie zamówień współpraca z zespołem w celu...

Asystent / Asystentka Działu Handlowego

Opis stanowiska współorganizowanie pracy działu handlowego tworzenie dokumentacji i korespondencji handlowej kontaktowanie się z klientami (w tym tworzenie kontraktów, zamówień, fakturowanie) współpracowanie z innymi działami firmy (logistyka, serwis, księgowość i inne) raportowanie, prowadzenie statystyk, przygotowywanie...