Praca: Asystent / Pomocnik księgowej


Asystent / Pomocnik księgowej
Miejsce pracy: Bielsko-Biała
Zakres obowiązków
  • Wprowadzanie i dekretowanie dokumentów księgowych w systemie finansowo-księgowym (m.in. faktur kosztowych, sprzedażowych oraz magazynowych) z prawem bilansowym i podatkowym
  • Kontrola dokumentów pod względem formalnym oraz rachunkowym.
  • Wystawianie faktur sprzedażowych oraz dokumentów magazynowych w systemie finansowo-księgowym
  • Prawidłowe utrzymanie, przechowywanie i archiwizacja dokumentów.
  • Wsparcie działu logistyki w zakresie faktur zakupowych
  • Wsparcie w innych bieżących pracach działu księgowości, w tym bieżące czynności administracyjno-biurowe
Wymagania
  • Podstawowa wiedza w zakresie prawa podatkowego i rachunkowości
  • Komunikatywność, umiejętności pracy w zespole
  • Wykształcenie kierunkowe (rachunkowości i finanse lub w trakcie)
  • Bardzo dobra organizacja pracy własnej
  • Zaangażowanie i chęć rozwoju w dziale księgowości
  • Mile widziane doświadczenie w księgowości
  • Znajomość programu ENOVA będzie mile widziana
  • Dobra znajomość MS Office (Word, Excel, Power Point)
Oferujemy:
  • Wsparcie i wdrożenie na stanowisko pracy
  • Podnoszenie kwalifikacji poprzez system szkoleń
  • Praca w pozytywnej atmosferze w firmie o stabilnej pozycji na rynku
  • Umowa zlecenie lub współpraca w formie B2B
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Pracownik Biurowy

Zakres obowiązków: wystawianie i obsługa faktur, przygotowywanie dokumentacji księgowej i kadrowej dla zewnętrznej księgowości, obsługa urządzeń biurowych (drukarki, skanery, centrala telefoniczna itp.), archiwizowanie i ewidencja dokumentów, organizacja pracy biura i obiegu dokumentów, kontakt z kontrahentami i instytucjami,...

Specjalista ds. administracji i legalizacji

Informacje: Tryb pracy: Stacjonarna Rodzaj umowy: Umowa o pracę Wymiar etatu: Pełen etat Wynagrodzenie: 4800,00-8000,00 brutto/miesiąc Obowiązki prowadzenie procesów legalizacji pobytu i pracy cudzoziemców w Polsce pozyskiwanie, przygotowywanie oraz kompletowanie dokumentów legalizujących zatrudnienie cudzoziemców...

Kierownik Działu Wsparcia Biznesu i Kontraktów

Zakres obowiązków na tym stanowisku będzie obejmował: Nadzór i koordynację pracy całego zespołu wsparcia biznesu i realizacji kontraktów. Wyznaczanie celów rocznych oraz zadań bieżących. Aktywne wspieranie rozwoju zawodowego członków zespołu poprzez dzielenie się wiedzą, mentoring oraz promowanie dobrych praktyk....

Pracownik biurowy

Zadania: kompletowanie dokumentacji kontrolnej, niezbędnej do realizacji kontroli, obsługa dokumentacji pokontrolnej, po jej przekazaniu przez inspektora terenowego z zatwierdzaniem po kontroli formalnej włącznie, wprowadzanie danych do systemu informatycznego, przygotowanie korespondencji, nagrywanie danych na płytach CD/DVD....

Specjalista ds. Organizacyjno - Rozliczeniowych

Opis stanowiska: obsługa transakcji handlowych wystawianie dokumentów sprzedaży i gospodarki magazynowej nadzór nad obiegiem dokumentów systemowych Wymagania: zaangażowanie i chęć do pracy umiejętność w posługiwaniu się pakietem MS Office dobra umiejętność organizowania pracy doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku...