Praca: Asystent prokuratora


PROKURATURA REGIONALNA W BIAŁYMSTOKU
Asystent prokuratora
Miejsce pracy: Białystok
Numer: StPr/25/2559
OBOWIĄZKI:
Konkurs zostanie przeprowadzony w trybie i na zasadach określonych w art. 180 ustawy z dnia 28 stycznia 2016 roku Prawo o prokuraturze (tj. Dz. U. z 2024 r., poz. 390 t.j. ze zm.) oraz w oparciu o przepisy rozporządzeniu Ministra Sprawiedliwości z dnia 2 listopada 2016 roku w sprawie szczegółowego sposobu i trybu przeprowadzania konkursów na stanowisko asystenta prokuratora (Dz. U. 2024 poz. 331).Szczegółowy zakres wykonywania czynności przez asystenta prokuratora określają przepisy Rozporządzenia Ministra Sprawiedliwości z dnia 5 sierpnia 2016 roku w sprawie szczegółowego zakresu i sposobu wykonywania czynności przez asystentów i starszych asystentów prokuratorów (Dz.U. 2016 poz. 1260).
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)


Wymagania inne:

Wymagania konieczne dla kandydata na asystenta - art. 176 § 1 Ustawy z dnia 28 stycznia 2016 roku Prawo o prokuraturze (Dz.U. z 2024 poz. 390 z poźn. zm.):- posiadanie obywatelstwa polskiego i korzystanie z pełni praw cywilnych i obywatelskich, a także brak prawomocnego skazania za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego,- posiadanie nieskazitelnego charakteru,- ukończone wyższe studia w Polsce i uzyskanie tytułu magistra lub zagraniczne studia uznane w Polsce,- ukończone 24 lata.

Miejsce pracy:

Białystok


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 6 500 do 8 000 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Białymstoku

APLIKUJ TERAZ

Asystent ds. Administracji Nieruchomości z j. niemieckim

wsparcie administracyjne działu Facility Management, kontakt z firmami zewnętrznymi i usługodawcami, tworzenie i aktualizacja protokołów, zestawień, dokumentacji, kontrola faktur i terminów płatności, organizacja spotkań i udział w nich, dodatkowe zadania administracyjne i informacyjne. wykształcenie ekonomiczne,...

Młodszy Specjalista ds. Dokumentacji Technicznej

Zakres obowiązków: Nadzór nad obiegiem i archiwizacją dokumentów, w tym wprowadzanie dokumentów finansowych do systemu DMS. Rozliczanie usług: przygotowywanie protokołów z wykonanych prac oraz kontrola przychodów i kosztów. Prowadzenie magazynu materiałów serwisowych w systemie Comarch ERP XL (wprowadzanie, aktualizacja...

Specjalista / Specjalistka ds. Sprawozdawczości Medycznej

Zakres obowiązków: kontrola i rozliczanie kontraktów z NFZ przygotowywanie analiz oraz raportów statystyczno-finansowych weryfikacja kompletności dokumentacji medycznej współpraca z liderami poradni, rejestracją i specjalistami w zakresie sprawozdawczości udział w usprawnianiu procesów administracyjnych Wymagania: znajomość...

Specjalista ds. Administracyjno-Prawnych

Organizacja i koordynacja procesów administracyjnych w firmie Zarządzanie dokumentacją, rejestracja umów oraz pełnomocnictw Prowadzenie ewidencji poleceń służbowych i zarządzeń Wsparcie administracyjne dla różnych działów Przygotowywanie pism i korespondencji z instytucjami zewnętrznymi Wykształcenie wyższe, preferowane...

Specjalista/specjalistka ds. edukacji ekologicznej

•organizacja i prowadzenie szkoleń oraz konferencji z zakresu rolnictwa ekologicznego dla rolników, doradców i mieszkańców obszarów wiejskich,•doradztwo z zakresu rolnictwa ekologicznego i ochrony środowiska na zapotrzebowanie, •upowszechnianie form doradztwa,•popularyzowanie rozwiązań rolnictwa ekologicznego w prasie...