Praca: Asystent rodziny


Powiatowy Urząd Pracy w Sokołowie Podlaskim
Asystent rodziny
Miejsce pracy: Repki
Numer: StPr/25/0127
OBOWIĄZKI:
Asystent rodziny jest odpowiedzialny za zapewnienie wszechstronnej pomocy rodzinom mającym problemy z wypełnianiem funkcji opiekuńczo-wychowawczej. Asystent ma za zadanie opracowanie i realizację planu pracy z rodziną we współpracy z członkami rodziny i w konsultacji z pracownikiem socjalnym lub we współpracy z koordynatorem rodzinnej pieczy zastępczej 2, w przypadku dziecka umieszczonego w pieczy zastępczej. Rolą asystenta rodziny jest pomoc rodzinie w poprawie jej sytuacji życiowej, nauka prawidłowego prowadzenia gospodarstwa domowego, a także pomoc rodzinom w rozwiązywaniu problemów socjalnych, psychologicznych i wychowawczych.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Uprawnienia: uczciwość, kreatywność, operatywność
Uprawnienia: Dobre zdolności interpersonalne oraz komunikacyjne
Uprawnienia: prawo jazdy kat B


Wymagania inne:

Miejsce pracy:

Repki


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na okres próbny


Wynagrodzenie brutto:

od 2 340 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Sokołowie Podlaskim

APLIKUJ TERAZ

Pracownik biurowy

Wyszukiwanie informacji o planowanych przetargach. Analizowanie dokumentów przetargowych. Prace biurowe Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: Prawo jazdy kat. B Wymagania inne: - biegła obsługa programów Microsoft, prawo jazdy kat. B

Asystent ds. księgowości

- sprawdzanie i wprowadzanie dokumentów księgowych do rejestrów,- księgowanie faktur, - sprawdzanie dokumentów pod względem formalno- rachunkowym,- kompletowanie dowodów księgowych.Oferta stażu realizowana ze środków EFS+. Skierowana w pierwszej kolejności do:- osób długotrwale bezrobotnych,- osób powyżej 50 r.ż.,- osób...

Specjalista ds. Dokumentacji Magazynowej

Umowa o pracę zawarta zostanie z Emer Sp. z o. o. z siedzibą w Wyłudkach (woj. podlaskie) - miejsce świadczenia pracy to Wyłudki. Zakres obowiązków: Prowadzenie dokumentacji związanej z procesem ekspedycji. Obsługa dokumentacji PZ i WZ oraz rejestracja w systemie wagowym. Korzystanie z programu magazynowo-księgowego....

Specjalista ds. obsługi sekretariatu

Główne zadania: prowadzenie dziennika korespondencji przychodzącej i wychodzącej; prowadzenie rejestru opinii prawnych; prowadzenie rejestru spraw sądowych; czynności archiwizacyjne; pozyskiwanie i udzielenie informacji, w tym telefonicznie i mailowo, pracownikom innych jednostek organizacyjnych; odbieranie, przekazywanie i...

Asystent koordynatora projektów unijnych

- pomoc w koordynowaniu realizacji projektów unijnych w zakresie przygotowania i prowadzenia niezbędnej dokumentacji,- poszukiwanie i wybór wykonawców,- pomoc przy sporządzaniu wniosków o płatność, monitorowanie wydatków projektowych,- prowadzenie zestawień i statystyk projektowych, w tym monitorowanie poziomu realizacji...