Praca: Asystent sędziego


Sąd Rejonowy w Wejherowie
Asystent sędziego
Miejsce pracy: Wejherowo
Numer: StPr/25/1009
OBOWIĄZKI:
Asystent sędziegoI. Termin i miejsce przeprowadzenia konkursuKonkurs składa się z 3 etapów:a. pierwszym etapem rekrutacji będzie selekcja wstępna zgłoszeń kandydatów pod kątem spełnienia wymogów formalnych oraz złożenia kompletu dokumentów.Lista kandydatów dopuszczonych do konkursu zostanie umieszczona na stronie BIP SąduRejonowego w Wejherowie dnia 7.07.2025r.b. drugim etapem będzie test obejmujący 36 pytań z zakresu prawa cywilnego i karnego oraz postępowania cywilnego i karnego oraz pracy pisemnej na jeden z dwóch tematów z zakresu prawa cywilnego i karnego.Konkurs odbędzie się w dniu 17.07.2025r. o godz. 09.30, w sali 317, (III piętro) w Sądzie Rejonowym w Wejherowie ul. Wniebowstąpienia 4, 84-200 Wejherowo.c. trzecim etapem będzie rozmowa kwalifikacyjna.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), prawnicze


Wymagania inne:

Kandydatem na stanowisko asystenta sędziego, zgodnie z art. 155 2 ustawy z dnia 27 lipca 2001 r.Prawo o ustroju sądów powszechnych, może być osoba, która:a) jest obywatelem Rzeczypospolitej Polskiej i korzysta z pełni praw cywilnych i obywatelskich,b) jest nieskazitelnego charakteru,c) ukończył wyższe studia prawnicze w Polsce i uzyskał tytuł magistra lub zagraniczne uznane w Polsce,d) ukończył 23 lata.

Miejsce pracy:

Wejherowo


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę w zastępstwie


Wynagrodzenie brutto:

od 3 750 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Wejherowie

APLIKUJ TERAZ

Pracownik recepcji firmowej

Zadania: Obsługa recepcji i kontakt z gośćmi firmy Dbanie o profesjonalny wizerunek firmy Obsługa połączeń telefonicznych i przekierowywanie rozmów Przygotowanie i obsługa sal konferencyjnych Wsparcie administracyjne i udział w bieżących pracach biura Organizacja obiegu dokumentów i korespondencji Praca od poniedziałku do...

Asystent / Asystentka

Co jest dla nas ważne Wykształcenie min. średnie Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole Otwartość na dynamikę pracy i zmienny zakres zadań Elastyczność i poczucie odpowiedzialności za wykonywane zadania Umiejętność planowania i organizacji czasu oraz sprawne reagowanie na zadania ad-hoc Umiejętność...

Pracownik Administracyjny ds. Obsługi Frachtu Międzynarodowego

Obsługa klienta telefonicznie i mailowo. Organizacja i nadzór nad realizacją międzynarodowych zleceń spedycyjnych. Współpraca z biurami w Polsce i za granicą. Utrzymanie wysokiego standardu usług i pozytywnego wizerunku firmy. Zarządzanie dokumentacją działu spedycji: kompletowanie, weryfikacja, archiwizacja i wystawianie...

Pracownik administracyjno-biurowy

Zapewnienie sprawnego funkcjonowania biura Wsparcie działu handlowego Obsługa dokumentów handlowych Wsparcie w zakresie księgowości i kadr Utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami oraz kontrahentami firmy Współpraca przy organizacji spotkań biznesowych, konferencji, targów oraz innych wydarzeń promocyjnych Obsługa...

Specjalista ds. Administracji i Obsługi Klienta

Weryfikacja poprawności dokumentów, takich jak umowy, aneksy, cesje. Aktywacja pakietów i usług zgodnie z ustaleniami z klientem. Wsparcie klientów w obsłudze systemów samoobsługowych. Utrzymywanie bieżącej i zgodnej z przepisami bazy danych. Utrzymywanie kontaktu z klientami w sprawach administracyjnych. Współpraca z...