Praca: Asystent sędziego


Sąd Rejonowy w Siedlcach
Asystent sędziego
Miejsce pracy: Siedlce
Numer: StPr/25/1362
OBOWIĄZKI:
Zakres wykonywanych czynności na stanowisku jest określony w art. 155 § 1 ustawy z 27 lipca 2001 roku - Prawo o ustroju sądów powszechnych (tj.: Dz. U. z 2024 r. poz. 334z późn. zm.) oraz rozporządzeniu Ministra Sprawiedliwości z 8 listopada 2012 roku w sprawie czynności asystentów sędziów (Dz. U. z 2012 r. poz. 1270).Szczegóły ogłoszenia:https://www.siedlce.sr.gov.pl/ssr/dzialalnosc-sadu/praca-w-sadzie/25094,OGLOSZENIE-konkursu-na-stanowisko-asystenta-sedziego-w-I-Wydziale-Cywilnym-Sadu-.html
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), prawnicze


Wymagania inne:

do konkursu może zgłosić się ten, kto:1) jest obywatelem Rzeczypospolitej Polskiej i korzysta z pełni praw cywilnych i obywatelskich;2) jest nieskazitelnego charakteru;3) ukończył wyższe studia prawnicze w Polsce i uzyskał tytuł magistra lub zagraniczne uznane w Polsce;4) ukończył 23 lata.https://www.siedlce.sr.gov.pl/ssr/dzialalnosc-sadu/praca-w-sadzie/25094,OGLOSZENIE-konkursu-na-stanowisko-asystenta-sedziego-w-I-Wydziale-Cywilnym-Sadu-.html

Miejsce pracy:

Siedlce


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 5 000 do 8 000 PLN


Opis wynagrodzenia:

- wysokość wynagrodzenia do indywidualnego uzgadniana- kwota wynagrodzenia brutto zgodna rozporządzeniem Ministra Sprawiedliwości z 14 maja 2025 roku w sprawie wynagradzania zasadniczego asystentów sędziego.

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Siedlcach

APLIKUJ TERAZ

Asystent Archiwum Korporacyjnego

Twoje zadania: Właściwe przejmowanie, opracowywanie, udostępnianie i przechowywanie czynnej i nieczynnej dokumentacji z zachowaniem zasad i standardów bezpieczeństwa informacji; Prowadzenie szczegółowej ewidencji dokumentów w archiwum; Właściwe przygotowywanie i przesyłanie dokumentacji, zgodnie z obowiązującymi procedurami;...

Specjalista ds. Administracji i Recepcji

Kompleksowa obsługa administracyjna i recepcyjna biura Wsparcie pracowników w codziennej pracy oraz bieżąca współpraca z zespołem Organizacja spotkań biznesowych wewnętrznych i zewnętrznych Zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentów, prowadzenie ewidencji korespondencji przychodzącej i wychodzącej Kontakt i współpraca z...

Specjalista ds. kancelaryjno-archiwalnych

Opis czynności wykonywanych na stanowisku - zakres ważniejszych zadań: Prowadzenie archiwum i opracowywanie materiałów archiwalnych oraz dokumentów, także w systemie EZD. Ewidencjonowanie materiałów archiwalnych. Udzielanie informacji na temat dokumentów zgromadzonych w archiwach i ich udostępnianie zgodnie z obowiązującym...

Referent / Specjalista w Dziale Nauki i Projektów

referenta/specjalisty w Dziale Nauki i Projektów CM Miejsce pracy: Bydgoszcz Główne obowiązki: obsługa administracyjna zadań badawczych realizowanych w ramach podstawowej działalności badawczej, koordynowanie procesu przygotowania wniosków dotyczących inwestycji w zakresie aparatury naukowo-badawczej, obsługa administracyjna...

Project Manager

Opis stanowiska Praca jako Project Manager przy innowacyjnych projektach dla topowych klientów z Polski i Bliskiego Wschodu Współpraca z największymi markami (m.in. PLL LOT, Żabka, Saudi Telecom) Aktywne uczestnictwo w rozwoju produktów i dostarczaniu rozwiązań UX, UI oraz wdrożeń Wymagania Minimum rok doświadczenia w pracy...