Praca: Asystent sędziego


Sąd Rejonowy dla Wrocławia-Śródmieścia we Wrocławiu
Asystent sędziego
Miejsce pracy: Wrocław
Numer: StPr/25/2605
OBOWIĄZKI:
Asystent sędziego wykonuje czynności zmierzające do przygotowania spraw sądowych do rozpoznania oraz czynności z zakresu działalności administracyjnej sądów art. 155 ustawy z dnia 27.07.2001 r. Prawo o ustroju sądów powszechnych. Szczegółowe informacje znajdują się w Ogłoszeniu o konkursie na stanowisko asystenta sędziego w zakładce "Oferty pracy" na stronie:www.wroclaw-srodmiescie.sr.gov.plZ naszej strony oferujemy:- stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,- przyjazną atmosferę pracy,- stałe godziny pracy, - dodatek za wieloletnią pracę, zgodnie z obowiązującymi przepisami,- terminową wypłatę wynagrodzenia,- dodatkowe wynagrodzenie roczne, tzw. trzynastą pensję, zgodnie z obowiązującymi przepisami,- możliwość korzystania ze świadczeń Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych,- możliwość zdobycia cennego doświadczenia.Termin i miejsce złożenia dokumentów:1) termin złożenia dokumentów: do 16 września 2025 r.2) miejsce złożenia dokumentów:a) w Biurze Podawczym Sądów Rejonowych przy ul. Podwale 30, pokój nr 60A, w godzinach urzędowania sądu,b) drogą pocztową (decyduje data stempla pocztowego) na adres: Sąd Rejonowy dla Wrocławia-Śródmieścia we Wrocławiu, ul. Podwale 30, 50-040 Wrocław.Wymagane dokumenty należy składać lub przesyłać w zamkniętych kopertach z dopiskiem: Konkurs na stanowisko asystenta sędziego w Sądzie Rejonowym dla Wrocławia-Śródmieścia we Wrocławiu.Konkurs składa się z następujących etapów:I etap: wstępna weryfikacja zgłoszeń kandydatów pod kątem spełnienia wymogów formalnych przystąpienia do konkursu;II etap: test obejmujący 36 pytań z zakresu prawa cywilnego i karnego oraz postępowania cywilnego i karnego oraz praca pisemna na jeden z dwóch tematów z zakresu prawa cywilnego i prawa karnego, wybrany przez kandydata (uwaga: przy rozwiązywaniu kazusu można korzystać z kodeksów, w które należy zaopatrzyć się we własnym zakresie); III etap: rozmowa kwalifikacyjna.Informacje dodatkowe:1) lista kandydatów dopuszczonych do kolejnych etapów konkursu oraz wyniki z poszczególnych etapów konkursu publikowane będą w Biuletynie Informacji Publicznej Sądu Rejonowego dla Wrocławia-Śródmieścia we Wrocławiu (strona internetowa),2) oferty niespełniające wskazanych w ogłoszeniu wymogów zostaną odrzucone,3) kandydatury zgłoszone po terminie lub wysłane drogą mailową nie będą rozpatrywane,4) dodatkowe informacje związane z ogłoszonym konkursem można uzyskać w Oddziale Kadr Sądu Rejonowego dla Wrocławia-Śródmieścia pod numerem telefonu (71) 74-81-130.Lista kandydatów zakwalifikowanych do II etapu konkursu ogłoszona zostanie w dniu 23 września 2025 r.II etap konkursu odbędzie się w dniu 29 września 2025 r. w sali nr 324 (III piętro, wejście od ul. Sądowej 1) o godz. 9:00.Oferta dostępna w sali E, A.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Zawód: Asystent sędziego
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), prawnicze


Wymagania inne:

wykształcenie: wyższe prawnicze (magisterskie),staż pracy: nie jest wymagany,ukończone 24 lata, posiadanie obywatelstwa Rzeczypospolitej Polskiej, korzystanie z pełni praw cywilnych i obywatelskich, nieskazitelny charakter

Miejsce pracy:

Wrocław


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

7 000 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu

APLIKUJ TERAZ

Pracownik Biurowy

Zakres obowiązków: wystawianie i obsługa faktur, przygotowywanie dokumentacji księgowej i kadrowej dla zewnętrznej księgowości, obsługa urządzeń biurowych (drukarki, skanery, centrala telefoniczna itp.), archiwizowanie i ewidencja dokumentów, organizacja pracy biura i obiegu dokumentów, kontakt z kontrahentami i instytucjami,...

Specjalista ds. administracji i legalizacji

Informacje: Tryb pracy: Stacjonarna Rodzaj umowy: Umowa o pracę Wymiar etatu: Pełen etat Wynagrodzenie: 4800,00-8000,00 brutto/miesiąc Obowiązki prowadzenie procesów legalizacji pobytu i pracy cudzoziemców w Polsce pozyskiwanie, przygotowywanie oraz kompletowanie dokumentów legalizujących zatrudnienie cudzoziemców...

Kierownik Działu Wsparcia Biznesu i Kontraktów

Zakres obowiązków na tym stanowisku będzie obejmował: Nadzór i koordynację pracy całego zespołu wsparcia biznesu i realizacji kontraktów. Wyznaczanie celów rocznych oraz zadań bieżących. Aktywne wspieranie rozwoju zawodowego członków zespołu poprzez dzielenie się wiedzą, mentoring oraz promowanie dobrych praktyk....

Pracownik biurowy

Zadania: kompletowanie dokumentacji kontrolnej, niezbędnej do realizacji kontroli, obsługa dokumentacji pokontrolnej, po jej przekazaniu przez inspektora terenowego z zatwierdzaniem po kontroli formalnej włącznie, wprowadzanie danych do systemu informatycznego, przygotowanie korespondencji, nagrywanie danych na płytach CD/DVD....

Specjalista ds. Organizacyjno - Rozliczeniowych

Opis stanowiska: obsługa transakcji handlowych wystawianie dokumentów sprzedaży i gospodarki magazynowej nadzór nad obiegiem dokumentów systemowych Wymagania: zaangażowanie i chęć do pracy umiejętność w posługiwaniu się pakietem MS Office dobra umiejętność organizowania pracy doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku...