Praca: Asystent sędziego


Sąd Rejonowy w Mielcu
Asystent sędziego
Miejsce pracy: Mielec
Numer: StPr/25/1716
OBOWIĄZKI:
Prezes Sądu Rejonowego w Mielcu na podstawie art. 155 § 2a, art. 155a § 1 ustawy z dnia 27 lipca 2001 roku Prawo o ustroju sądów powszechnych (tekst jedn. Dz. U. z 2024 roku poz. 334 ze zm.), § 2 ust. 1 rozporządzenia Ministra Sprawiedliwości z dnia 14 października 2013 roku w sprawie przeprowadzania konkursu na stanowisko asystenta sędziego (tekst jedn. Dz. U. z 2023 roku poz. 2106 ze zm.) w drodze konkursu ogłasza nabór kandydatów na umowę zastępstwa w Sądzie Rejonowym w Mielcu, 39-300 Mielec, ul. Kościuszki 15 na stanowisko asystenta sędziego.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)


Wymagania inne:

Wymagania obligatoryjne:Zgodnie z treścią art. 155 § 2 ustawy z dnia 27 lipca 2001 roku Prawo o ustroju sądów powszechnych na stanowisku asystenta sędziego może być zatrudniony ten, kto:1) jest obywatelem Rzeczypospolitej Polskiej i korzysta z pełni praw cywilnych i obywatelskich;2) jest nieskazitelnego charakteru;3) ukończył wyższe studia prawnicze w Polsce i uzyskał tytuł magistra lub zagraniczne uznane w Polsce;4) ukończył 23 lata.Warunkiem ubiegania się o zatrudnienie w sądzie jest złożenie przez osobę ubiegającą się o przyjęcie na stanowisko asystenta sędziego oświadczenia, że nie jest prowadzone przeciwko niej postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe (art. 155a § 6 ustawy z dnia 27 lipca 2001 roku Prawo o ustroju sądów powszechnych).5. Dodatkowe pożądane cechy i umiejętności: praca w zespole, komunikatywność, zdolności analityczne, kreatywność, odporność na stres, staranność, terminowość; znajomość techniki pracy biurowej, w tym umiejętność obsługi komputera i biegła znajomość edytora tekstów Word.6. Zakres wykonywania zadań na stanowisku określony w art. 155 § 1 ustawy z dnia 27 lipca 2001 roku Prawo o ustroju sądów powszechnych oraz w rozporządzeniu Ministra Sprawiedliwości z dnia 8 listopada 2012 roku w sprawie czynności asystentów sędziów (Dz. U. z 2012 roku poz. 1270).

Miejsce pracy:

Mielec


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę w zastępstwie


Wynagrodzenie brutto:

od 4 806 PLN


Opis wynagrodzenia:

Liczba wolnych stanowisk: jedno stanowisko asystent sędziego zatrudniony na podstawie umowy na czas zastępstwa (nie świadczenia pracy przez pracownika Sądu w zw. z jego długotrwałą, usprawiedliwioną nieobecnością);3. Wymiar etatu: pełny;

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu

APLIKUJ TERAZ

Asystent ds. Administracji Nieruchomości z j. niemieckim

wsparcie administracyjne działu Facility Management, kontakt z firmami zewnętrznymi i usługodawcami, tworzenie i aktualizacja protokołów, zestawień, dokumentacji, kontrola faktur i terminów płatności, organizacja spotkań i udział w nich, dodatkowe zadania administracyjne i informacyjne. wykształcenie ekonomiczne,...

Młodszy Specjalista ds. Dokumentacji Technicznej

Zakres obowiązków: Nadzór nad obiegiem i archiwizacją dokumentów, w tym wprowadzanie dokumentów finansowych do systemu DMS. Rozliczanie usług: przygotowywanie protokołów z wykonanych prac oraz kontrola przychodów i kosztów. Prowadzenie magazynu materiałów serwisowych w systemie Comarch ERP XL (wprowadzanie, aktualizacja...

Specjalista / Specjalistka ds. Sprawozdawczości Medycznej

Zakres obowiązków: kontrola i rozliczanie kontraktów z NFZ przygotowywanie analiz oraz raportów statystyczno-finansowych weryfikacja kompletności dokumentacji medycznej współpraca z liderami poradni, rejestracją i specjalistami w zakresie sprawozdawczości udział w usprawnianiu procesów administracyjnych Wymagania: znajomość...

Specjalista ds. Administracyjno-Prawnych

Organizacja i koordynacja procesów administracyjnych w firmie Zarządzanie dokumentacją, rejestracja umów oraz pełnomocnictw Prowadzenie ewidencji poleceń służbowych i zarządzeń Wsparcie administracyjne dla różnych działów Przygotowywanie pism i korespondencji z instytucjami zewnętrznymi Wykształcenie wyższe, preferowane...

Specjalista/specjalistka ds. edukacji ekologicznej

•organizacja i prowadzenie szkoleń oraz konferencji z zakresu rolnictwa ekologicznego dla rolników, doradców i mieszkańców obszarów wiejskich,•doradztwo z zakresu rolnictwa ekologicznego i ochrony środowiska na zapotrzebowanie, •upowszechnianie form doradztwa,•popularyzowanie rozwiązań rolnictwa ekologicznego w prasie...