Praca: Asystent sędziego


Miejski Urząd Pracy w Olsztynie
Asystent sędziego
Miejsce pracy: Olsztyn
Numer: StPr/25/0340
OBOWIĄZKI:
Szczegóły oferty: https://olsztyn.so.gov.pl/Zakres czynności asystentów sędziów określa Rozporządzenie MinistraSprawiedliwości z 8 listopada 2012 r. w sprawie czynności asystentów sędziów (Dz.U. z 2012 r., poz. 1270), Godziny pracy 7-15
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), prawnicze


Wymagania inne:

Kandydaci przystępujący do konkursu na stanowisko asystenta sędziego powinni spełniać wymagania określone w art. 155 § 2 ustawy z 27 lipca 2001 r. Prawo o ustroju sądów powszechnych (Dz. U. z 2023 r., poz. 217 ze zm.) a mianowicie nastanowisku asystenta sędziego może być zatrudniony ten, kto:1. jest obywatelem Rzeczypospolitej Polskiej i korzysta z pełni praw cywilnych i obywatelskich,2. jest nieskazitelnego charakteru,3. ukończył wyższe studia prawnicze w Polsce i uzyskał tytuł magistra lubzagraniczne uznane w Polsce,4. ukończył 23 lata.

Miejsce pracy:

Olsztyn


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 5 828,43 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Miejski Urząd Pracy w Olsztynie

APLIKUJ TERAZ

Młodszy Specjalista ds. administracji

Zakres obowiązków: Nadzorowanie dokumentacji w firmie, Usprawnianie przepływu informacji, Wsparcie w obsłudze księgowo-kadrowej, Tworzenie prezentacji, Realizacja wyznaczonych zadań i celów. Wymagania: Biegłość w MS Office, Dobra organizacja pracy, Umiejętność priorytetyzacji zadań, Znajomość języka angielskiego lub...

Pracownik ds. Dokumentacji Ekspedycji

Zarządzanie dokumentacją działu ekspedycji. Prowadzenie rejestrów dokumentacji PZ i WZ (waga). Obsługa systemu magazynowo-księgowego. Weryfikacja i opisywanie dokumentów księgowych. Kontrola kosztów oraz wdrażanie działań optymalizacyjnych w procesie ekspedycji. Współpraca z innymi działami w firmie. Awizacje i kontakt z...

Młodszy specjalista ds. administracji

Zakres obowiązków: Nadzór nad obiegiem dokumentów przychodzących i wychodzących, Zapewnienie płynnego przepływu informacji w organizacji, Współpraca z CUK w zakresie bieżącej obsługi księgowo- kadrowej, Przygotowywanie prezentacji, Odpowiedzialność za realizację wyznaczonych celów i zadań. Szukamy Ciebie jeśli: Masz...

Specjalista / Specjalistka ds. administracyjnych

Twój zakres obowiązków: Bieżąca obsługa spraw administracyjno-handlowych (m.in. przygotowywanie ofert, umów, przygotowywanie wniosków i pism do urzędów z zakresu działalności spółki), Przygotowywanie raportów, zestawień, Współpraca z firmami transportowymi, Wystawianie kart BDO, Prowadzenie ewidencji opadów BDO,...

Recepcjonistka / Recepcjonista

Główne zadania: kierowanie przepływem Klientów i udzielanie ogólnych informacji, prowadzenie dokumentacji recepcyjnej - grafik serwisowy, obsługa poczty recepcyjnej, obsługa telefoniczna rozmów przychodzących i wychodzących, wynajem samochodów zastępczych dla serwisu obsługa kasy fiskalnej, telefoniczna obsługa klienta...