Praca: Asystent sędziego


Powiatowy Urząd Pracy w Elblągu
Asystent sędziego
Miejsce pracy: Elbląg
Numer: StPr/25/0461
OBOWIĄZKI:
Zgodnie ze stanowiskiem.Nabór do 18.04.2025 r.Szczegóły dotyczące naboru dostępne są na stronie internetowej https://elblag.so.gov.pl zakładka oferty pracy
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), prawnicze


Wymagania inne:

Na podstawie art. 155 § 2 ustawy z dnia 27 lipca 2001r. Prawo o ustroju sądów powszechnych (Dz. U. z 2024, poz. 334 t.j.) na stanowisku asystenta sędziego może być zatrudniony ten, kto: jest obywatelem Rzeczypospolitej Polskiej i korzysta z pełni praw cywilnych i obywatelskich, jest nieskazitelnego charakteru, ukończył wyższe studia prawnicze w Polsce i uzyskał tytuł magistra lub zagraniczne uzunane w Polsce, ukończył 23 lata. Szczegółowe informacje dotyczące naboru dostępne są na stronie internetowej https://elblag.so.gov.pl

Miejsce pracy:

Elbląg


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 7 500 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Elblągu

APLIKUJ TERAZ

Asystent / Asystentka ds. administracji

Zarządzanie zadaniami administracyjnymi: korespondencja, organizacja terminów i biura, przygotowywanie ofert oraz zarządzanie zamówieniami. Współpraca z różnymi działami firmy i komunikacja z zewnętrznymi dostawcami. Organizowanie i uczestnictwo w spotkaniach. Aktualizowanie i tworzenie raportów. Wsparcie w prowadzeniu...

Asystent / Asystentka

Koordynacja kontaktów z najemcami, klientami, technikami oraz współpraca z firmami zewnętrznymi. Zarządzanie zadaniami administracyjnymi i organizacyjnymi, tj. przygotowanie raportów, weryfikacja faktur. Nadzór nad umowami. Wsparcie innych działów firmy, m.in. marketingu, w organizacji eventów i akcji promocyjnych....

Młodszy Specjalista ds. Wsparcia IT

Twoje zadania: Obsługa zgłoszeń technicznych od klientów instytucjonalnych Diagnoza i rozwiązywanie problemów sprzętowych, sieciowych i programowych Wsparcie merytoryczne w zakresie systemów QMS Ewidencjonowanie zgłoszeń w systemie CRM Współpraca z zespołem wdrożeniowym Czego oczekujemy? Min. 6 miesięcy doświadczenia w IT...

Konsultant Help Desk - pierwsza linia wsparcia w Dziale Wdrożeń IT

Opis stanowiska Odpowiedzialność za obsługę zgłoszeń dotyczących problemów technicznych i zapytań użytkowników (klienci instytucjonalni) Rozwiązywanie problemów sprzętowych, sieciowych oraz software-owych, poprzez narzędzia pomocy zdalnej Udzielanie wsparcia merytorycznego w zakresie funkcjonalności dostępnych w...

Asystent / Asystentka Projektanta Mody

Zakres obowiązków: Wsparcie projektowego zespołu w tworzeniu damskich kolekcji, zgodnie z obowiązującymi trendami. Poszukiwanie inspiracji i najnowszych trendów. Dobór materiałów, kolorów, grafik i akcesoriów do kolekcji. Ocena i dopasowanie wzorów, organizacja przymiarek. Przygotowanie dokumentacji technicznej i produkcyjnej...