Praca: Asystent sędziego


Sąd Okręgowy w Siedlcach
Asystent sędziego
Miejsce pracy: Siedlce
Numer: StPr/25/1282
OBOWIĄZKI:
Czynności określone w art. 155 § 1 ustawy z dnia 27 lipca 2001 roku Prawo o ustroju sądów powszechnych (tekst jednolity Dz.U.2024.334.ze zm.) oraz w rozporządzeniu Ministra Sprawiedliwości z dnia 8 listopada 2012 roku w sprawie czynności asystentów sędziów (Dz.U.2012.1270), tj.:1. Czynności zmierzające do przygotowania spraw sądowych do ich rozpoznania.2. Na zlecenie sędziego i pod jego kierunkiem asystent sędziego sporządza projekty zarządzeń, orzeczeń lub ich uzasadnień.3. Na zlecenie sędziego asystent sędziego samodzielnie:a) dokonuje analizy akt sprawy we wskazanym zakresie;b) kontroluje stan spraw odroczonych, zawieszonych lub oczekujących na podjęcie czynności przez sędziego albo sąd;c) zwraca się do osób i instytucji o nadesłanie informacji lub dokumentów niezbędnych do przygotowania sprawy do rozpoznania;d) sporządza odpowiedzi na pisma niebędące pismami procesowymi;e) gromadzi, we wskazanym zakresie, orzecznictwo i literaturę przydatne do rozpoznawania spraw lub wykonywania innych zadań powierzonych sędziom w danym wydziale.4. W uzasadnionych wypadkach, jeżeli wymagają tego zasady sprawności, racjonalności lub ekonomicznego i szybkiego działania, sędzia może zlecić asystentowi sędziego także wykonanie innych czynności, niezbędnych do przygotowania spraw sądowych do rozpoznania.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), prawnicze, kierunek: prawo
Uprawnienia: obsługa komputera (znajomość programu MS-Office)


Wymagania inne:

zgodnie z art. 155 § 2 ustawy z dnia 27 lipca 2001 roku Prawo o ustroju sądów powszechnych (tekst jednolity Dz.U.2024.334.ze zm.) na stanowisku asystenta sędziego może zostać zatrudniona osoba:1. posiadająca obywatelstwo polskie oraz korzystająca w pełni z praw cywilnych i obywatelskich;2. o nieskazitelnym charakterze,3. która ukończyła studia wyższe prawnicze w Polsce i uzyskała tytuł magistra lub ukończyła studia zagraniczne uznane w Polsce,4. która ukończyła 23 lata.Wymagania pożądane kandydata na stanowisko asystenta sędziego:1. umiejętność obsługi komputera,2. wysoki poziom wiedzy ogólnej i kultury osobistej,3. zaangażowanie, dokładność i sumiennośćhttps://siedlce.so.gov.pl/sos/dzialalnosc-sadu/praca-w-sadzie/25021,Konkurs-na-jedno-stanowisko-asystenta-sedziego-w-Sadzie-Okregowym-w-Siedlcach-um.html

Miejsce pracy:

Siedlce


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę w zastępstwie


Wynagrodzenie brutto:

od 7 000 PLN


Opis wynagrodzenia:

+ dodatek stażowy udokumentowany poprzednim okresem zatrudnienia.

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Siedlcach

APLIKUJ TERAZ

Asystent / Asystentka ds. Księgowości

Zakres zadań: Wprowadzanie danych księgowych do systemu; Wystawianie faktur sprzedaży; Sprawdzanie danych na fakturach; Przygotowywanie raportów i zestawień; Wsparcie bieżących działań działu; Uzgadnianie rozliczeń z kontrahentami i pracownikami; Archiwizacja dokumentacji księgowej. Wymagania: Konieczne jest bycie...

Pracownik recepcji firmowej

Zadania: Obsługa recepcji i kontakt z gośćmi firmy Dbanie o profesjonalny wizerunek firmy Obsługa połączeń telefonicznych i przekierowywanie rozmów Przygotowanie i obsługa sal konferencyjnych Wsparcie administracyjne i udział w bieżących pracach biura Organizacja obiegu dokumentów i korespondencji Praca od poniedziałku do...

Asystent / Asystentka

Co jest dla nas ważne Wykształcenie min. średnie Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole Otwartość na dynamikę pracy i zmienny zakres zadań Elastyczność i poczucie odpowiedzialności za wykonywane zadania Umiejętność planowania i organizacji czasu oraz sprawne reagowanie na zadania ad-hoc Umiejętność...

Pracownik Administracyjny ds. Obsługi Frachtu Międzynarodowego

Obsługa klienta telefonicznie i mailowo. Organizacja i nadzór nad realizacją międzynarodowych zleceń spedycyjnych. Współpraca z biurami w Polsce i za granicą. Utrzymanie wysokiego standardu usług i pozytywnego wizerunku firmy. Zarządzanie dokumentacją działu spedycji: kompletowanie, weryfikacja, archiwizacja i wystawianie...

Pracownik administracyjno-biurowy

Zapewnienie sprawnego funkcjonowania biura Wsparcie działu handlowego Obsługa dokumentów handlowych Wsparcie w zakresie księgowości i kadr Utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami oraz kontrahentami firmy Współpraca przy organizacji spotkań biznesowych, konferencji, targów oraz innych wydarzeń promocyjnych Obsługa...