Praca: Asystent sędziego


SĄD REJONOWY W KŁODZKU
Asystent sędziego
Miejsce pracy: Kłodzko
Numer: StPr/25/0721
OBOWIĄZKI:
Zakres czynności asystentów sędziów określa art. 155§ 1 ustawy z dn. 27 lipca 2001 r. - Prawo o ustroju sądów powszechnych( tekst jednolity Dz. U. z 2024., poz. 334 z póź. zm.) oraz rozporządzenie Ministra Sprawiedliwości z dnia 8 listopada 2021 r. w sprawie czynności asystentów sędziów ( Dz. U. 2012 r., poz. 1270).Na stanowisko asystenta sędziego może być zatrudniony ten, kto :1. jest obywatelem Rzeczypospolitej Polskiej i korzysta z pełni praw cywilnych i obywatelskich, 2. jest nieskazitelnego charakteru, 3. ukończył wyższe studia prawnicze w Polsce i uzyskał tytuł magistra lub zagraniczne uznanew Polsce, 4. ukończył 23 lata.więcej informacji o ofercie pracy pod linkiem; https://klodzko.sr.gov.pl/ogloszenie-o-konkursie-na-stanowiska-asystenta-sedziego-w-sadzie-rejonowym-w-klodzku,new,mg,7.html,3332
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), prawnicze


Wymagania inne:

Miejsce pracy:

Kłodzko


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 7 500 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Kłodzku

APLIKUJ TERAZ

Pracownik recepcji firmowej

Zadania: Obsługa recepcji i kontakt z gośćmi firmy Dbanie o profesjonalny wizerunek firmy Obsługa połączeń telefonicznych i przekierowywanie rozmów Przygotowanie i obsługa sal konferencyjnych Wsparcie administracyjne i udział w bieżących pracach biura Organizacja obiegu dokumentów i korespondencji Praca od poniedziałku do...

Asystent / Asystentka

Co jest dla nas ważne Wykształcenie min. średnie Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole Otwartość na dynamikę pracy i zmienny zakres zadań Elastyczność i poczucie odpowiedzialności za wykonywane zadania Umiejętność planowania i organizacji czasu oraz sprawne reagowanie na zadania ad-hoc Umiejętność...

Pracownik Administracyjny ds. Obsługi Frachtu Międzynarodowego

Obsługa klienta telefonicznie i mailowo. Organizacja i nadzór nad realizacją międzynarodowych zleceń spedycyjnych. Współpraca z biurami w Polsce i za granicą. Utrzymanie wysokiego standardu usług i pozytywnego wizerunku firmy. Zarządzanie dokumentacją działu spedycji: kompletowanie, weryfikacja, archiwizacja i wystawianie...

Pracownik administracyjno-biurowy

Zapewnienie sprawnego funkcjonowania biura Wsparcie działu handlowego Obsługa dokumentów handlowych Wsparcie w zakresie księgowości i kadr Utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami oraz kontrahentami firmy Współpraca przy organizacji spotkań biznesowych, konferencji, targów oraz innych wydarzeń promocyjnych Obsługa...

Specjalista ds. Administracji i Obsługi Klienta

Weryfikacja poprawności dokumentów, takich jak umowy, aneksy, cesje. Aktywacja pakietów i usług zgodnie z ustaleniami z klientem. Wsparcie klientów w obsłudze systemów samoobsługowych. Utrzymywanie bieżącej i zgodnej z przepisami bazy danych. Utrzymywanie kontaktu z klientami w sprawach administracyjnych. Współpraca z...