Praca: Asystent sędziego


Sąd Rejonowy w Siedlcach
Asystent sędziego
Miejsce pracy: Siedlce
Numer: StPr/25/1340
OBOWIĄZKI:
Zakres wykonywanych czynności na stanowisku jest określony w art. 155 § 1 ustawy z 27 lipca 2001 roku - Prawo o ustroju sądów powszechnych (tj.: Dz. U. z 2024 r. poz. 334) oraz rozporządzeniu Ministra Sprawiedliwości z 8 listopada 2012 roku w sprawie czynności asystentów sędziów (Dz. U. z 2012 r. poz. 1270).Szczegóły ogłoszenia:https://www.siedlce.sr.gov.pl/ssr/dzialalnosc-sadu/praca-w-sadzie/25073,OGLOSZENIE-konkursu-na-stanowisko-asystenta-sedziego-w-II-Wydziale-Karnym-Sadu-R.html
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), prawnicze


Wymagania inne:

do konkursu może zgłosić się ten, kto:1) jest obywatelem Rzeczypospolitej Polskiej i korzysta z pełni praw cywilnych i obywatelskich;2) jest nieskazitelnego charakteru;3) ukończył wyższe studia prawnicze w Polsce i uzyskał tytuł magistra lub zagraniczne uznane w Polsce;4) ukończył 23 lata.https://www.siedlce.sr.gov.pl/ssr/dzialalnosc-sadu/praca-w-sadzie/25073,OGLOSZENIE-konkursu-na-stanowisko-asystenta-sedziego-w-II-Wydziale-Karnym-Sadu-R.html

Miejsce pracy:

Siedlce


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 5 000 do 8 000 PLN


Opis wynagrodzenia:

- wysokość wynagrodzenia do indywidualnego uzgadniana- kwota wynagrodzenia brutto zgodna rozporządzeniem Ministra Sprawiedliwości z 14 maja 2025 roku w sprawie wynagradzania zasadniczego asystentów sędziego.

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Siedlcach

APLIKUJ TERAZ

Specjalista / Specjalistka w Wydziale Administracyjnym

Zakres obowiązków: Przyjmowanie i realizacja wniosków zakupowych materiałów biurowych, wyposażenia, usług, sprzętów i narzędzi dla pracowników Oddziału Przygotowanie zapytań ofertowych, analiza ofert dostawców oraz bieżący monitoring w zakresie realizowanych zamówień Przygotowywanie wniosków zakupowych i prowadzenie...

Asystent / Asystentka ds. Księgowości

Zakres zadań: Wprowadzanie danych księgowych do systemu; Wystawianie faktur sprzedaży; Sprawdzanie danych na fakturach; Przygotowywanie raportów i zestawień; Wsparcie bieżących działań działu; Uzgadnianie rozliczeń z kontrahentami i pracownikami; Archiwizacja dokumentacji księgowej. Wymagania: Konieczne jest bycie...

Pracownik recepcji firmowej

Zadania: Obsługa recepcji i kontakt z gośćmi firmy Dbanie o profesjonalny wizerunek firmy Obsługa połączeń telefonicznych i przekierowywanie rozmów Przygotowanie i obsługa sal konferencyjnych Wsparcie administracyjne i udział w bieżących pracach biura Organizacja obiegu dokumentów i korespondencji Praca od poniedziałku do...

Asystent / Asystentka

Co jest dla nas ważne Wykształcenie min. średnie Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole Otwartość na dynamikę pracy i zmienny zakres zadań Elastyczność i poczucie odpowiedzialności za wykonywane zadania Umiejętność planowania i organizacji czasu oraz sprawne reagowanie na zadania ad-hoc Umiejętność...

Pracownik Administracyjny ds. Obsługi Frachtu Międzynarodowego

Obsługa klienta telefonicznie i mailowo. Organizacja i nadzór nad realizacją międzynarodowych zleceń spedycyjnych. Współpraca z biurami w Polsce i za granicą. Utrzymanie wysokiego standardu usług i pozytywnego wizerunku firmy. Zarządzanie dokumentacją działu spedycji: kompletowanie, weryfikacja, archiwizacja i wystawianie...