Praca: Asystent spedytora - staż


Powiatowy Urząd Pracy w Chrzanowie
Asystent spedytora - staż
Miejsce pracy: Chrzanów
Numer: StPr/25/0572
OBOWIĄZKI:
1. Pozyskiwanie klientów, dostawców i budowanie z nimi pozytywnych relacji2. Sporządzanie ofert spedycyjnych3. Wspomaganie procesu planowania i organizacji przewozów towarów4. Bieżące sprawdzanie komletności i prawidłowości danych w zleceniach5. Monitorowanie realizacji zleceń transportowych oraz bieżące aktualizowanie statusów przewozów6. Pomoc w rozwiązywaniu bieżących problemów związanych z realizacją transportów7. Współpraca z innymi działami firmy w celu zapewnienia terminowej realizacji usług8. Archiwizacja dokumentacji spedycyjnej zgodnie z wewnętrznymi procedurami
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: zasadnicze zawodowe
Język: angielski, w mowie - A2 - niższy średnio zaawansowany, w piśmie - A2 - niższy średnio zaawansowany
Uprawnienia: OBSŁUGA KOMPUTERA


Wymagania dodatkowe:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)


Wymagania inne:

Miejsce pracy:

Chrzanów


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

2 755,10 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Chrzanowie

APLIKUJ TERAZ

Młodszy Specjalista ds. Komunikacji i Współpracy z innymi podmiotami - Łącznik w VII Oddziale Terenowym

Zadania: Realizacja czynności zapewniających bieżący obieg dokumentacji oraz obsługę logistyczną jednostki, w tym: bieżąca współpraca z innymi komórkami Straży Miejskiej i podmiotami zewnętrznymi w zakresie doręczania i odbioru dokumentacji służbowej dotyczącej pracy jednostki zapewnienie transportu w zakresie...

Specjalista ds. Administracji i Obsługi Klienta

Opis stanowiska: Praca stacjonarna na stanowisku biurowym. Wystawianie faktur VAT i rozliczanie raportów kasowych. Kontakt z klientami w sprawach związanych z rozliczeniami. Ustalanie i prowadzenie terminarza montaży dla klientów. Wymagania: Biegła obsługa programów Word i Excel. Minimum 5-letnie doświadczenie na stanowisku...

Asystent - Pomoc Księgowa do biura rachunkowego

praktyczna znajomość zagadnień księgowych znajomość języka angielskiego - mile widziana dobra organizacja pracy

Specjalista ds. Administracji

Realizacja i obsługa wniosków zakupowych materiałów, usług, sprzętów i narzędzi dla pracowników Oddziału Przygotowywanie zapytań ofertowych, analiza ofert i monitoring zamówień Prowadzenie postępowań zakupowych na Platformie Zakupowej Opisywanie faktur za zakupione produkty i usługi Sporządzanie raportów zgodnie z...

Pracownik ds. Obsługi Magazynu i Administracji

Zakres obowiązków: Obsługa procesu zamówień zgodnie z firmowymi procedurami. Kompletowanie, archiwizacja i dystrybucja dokumentacji. Przyjmowanie zleceń, ich wprowadzanie do systemu oraz wystawianie faktur w programie Insert GT. Kontakt telefoniczny i mailowy z innymi działami oraz kontrahentami. Monitorowanie stanów...