Praca: Asystent syndyka


Powiatowy Urząd Pracy w Płońsku
Asystent syndyka
Miejsce pracy: Płońsk
Numer: StPr/25/0572
OBOWIĄZKI:
Zakres obowiązków:- sporządzanie projektów pism procesowych w postępowaniach upadłościowych i restrukturyzacyjnych- sporządzanie sprawozdań rachunkowych i sprawozdań z czynności syndyka- prowadzenie korespondencji z sądami, syndykami, pełnomocnikami i wierzycielami- pisanie wniosków o ogłoszenie upadłości konsumenckiej- uczestnictwo w spotkaniach z klientami- obsługa systemu KRZ (Krajowy Rejestr Zadłużonych)
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), kierunek: Prawnicze, administracyjne, ekonomiczne


Wymagania inne:

Wymagania:- doświadczenie zawodowe minimum I rok, mile widziane doświadczenie w sprawach upadłościowych i restrukturyzacyjnych,- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, w szczególności Word i Excel (będzie weryfikowana na etapie rekrutacji);- wykształcenie prawnicze, administracyjne lub ekonomiczne (w tym w trakcie studiów)- punktualność, DOKŁADNOŚĆ, rzetelność- zaangażowanie w pracę i powierzone zadania- samodzielność w prowadzeniu zleconych spraw (po ukończeniu okresu wdrażania do organizacji, po 3 miesiącach)- umiejętność pracy pod presją czasu - terminowe realizowanie przekazanych zadań- mile widziana praktyczna znajomość obsługi Krajowego Rejestru Zadłużonych (KRZ)- zamiar rozwoju w obszarze prawa upadłościowego i restrukturyzacyjnego (docelowe uzyskanie uprawnień profesjonalnego pełnomocnika lub doradcy restrukturyzacyjnego)

Miejsce pracy:

Płońsk


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na okres próbny


Wynagrodzenie brutto:

od 4 666 do 6 000 PLN


Opis wynagrodzenia:

zł/brutto

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Płońsku

APLIKUJ TERAZ

Specjalista / Specjalistka w Wydziale Administracyjnym

Zakres obowiązków: Przyjmowanie i realizacja wniosków zakupowych materiałów biurowych, wyposażenia, usług, sprzętów i narzędzi dla pracowników Oddziału Przygotowanie zapytań ofertowych, analiza ofert dostawców oraz bieżący monitoring w zakresie realizowanych zamówień Przygotowywanie wniosków zakupowych i prowadzenie...

Asystent / Asystentka ds. Księgowości

Zakres zadań: Wprowadzanie danych księgowych do systemu; Wystawianie faktur sprzedaży; Sprawdzanie danych na fakturach; Przygotowywanie raportów i zestawień; Wsparcie bieżących działań działu; Uzgadnianie rozliczeń z kontrahentami i pracownikami; Archiwizacja dokumentacji księgowej. Wymagania: Konieczne jest bycie...

Pracownik recepcji firmowej

Zadania: Obsługa recepcji i kontakt z gośćmi firmy Dbanie o profesjonalny wizerunek firmy Obsługa połączeń telefonicznych i przekierowywanie rozmów Przygotowanie i obsługa sal konferencyjnych Wsparcie administracyjne i udział w bieżących pracach biura Organizacja obiegu dokumentów i korespondencji Praca od poniedziałku do...

Asystent / Asystentka

Co jest dla nas ważne Wykształcenie min. średnie Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole Otwartość na dynamikę pracy i zmienny zakres zadań Elastyczność i poczucie odpowiedzialności za wykonywane zadania Umiejętność planowania i organizacji czasu oraz sprawne reagowanie na zadania ad-hoc Umiejętność...

Pracownik Administracyjny ds. Obsługi Frachtu Międzynarodowego

Obsługa klienta telefonicznie i mailowo. Organizacja i nadzór nad realizacją międzynarodowych zleceń spedycyjnych. Współpraca z biurami w Polsce i za granicą. Utrzymanie wysokiego standardu usług i pozytywnego wizerunku firmy. Zarządzanie dokumentacją działu spedycji: kompletowanie, weryfikacja, archiwizacja i wystawianie...