Praca: Asystent w dziale zakupów


Powiatowy Urząd Pracy w Zabrzu
Asystent w dziale zakupów
Miejsce pracy: Zabrze
Numer: StPr/24/0502
OBOWIĄZKI:
zbieranie ofert na zakup materiałów do produkcji, na wyposażenie, urządzenia oraz na wszelkie inne zakupy w firmie, poszukiwanie nowych dostawców surowców / komponentów oraz ich wdrożenie we współpracy z działem Rozwoju harmonogramowanie i prognozowanie dostaw oraz kontrola stanów magazynowych surowca i komponentów zgodnie z wytycznymi, kontrola nad wewnętrznymi dostawami, tworzenie raportów zakupowych dla kierownictwa oraz centrali firmy, utrzymywanie pozytywnych relacji z dostawcami poprzez wzajemnie korzystną współpracę, poszukiwanie rozwiązań dot. eliminowania lub obniżania kosztów oraz wdrażanie tych rozwiązań, prowadzenie procesów reklamacyjnych wraz z działem jakościPracodawca oferuje przejrzysty system podwyżek, sukcesywny system szkoleń wewnętrznych, bezpłatne ubezpieczenie na życie.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie zawodowe, inne
Język: angielski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
Uprawnienia: obsługa komputera


Wymagania inne:

wykształcenie min. średnie (logistyka, produkcja, zarządzanie), umiejętność obsługi komputera (szczególnie EXCEL), komunikatywność i łatwość nawiązywania kontaktów, dobra organizacja pracy, min. rok doświadczenia na podobnym stanowisku (mile widziany w branży motoryzacyjnej), wymagana dobra znajomność języka angielskiego (codzienny kontakt z cudzoziemcami)

Miejsce pracy:

Zabrze


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę w zastępstwie


Wynagrodzenie brutto:

od 4 242 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Zabrzu

APLIKUJ TERAZ

Travel Assistant

As a part of our team you will be responsible for: Organization of travel and accommodation for our Travelers around the world Optimization of expenses in the field of accommodation and transport for our Travelers Ensuring the quality of accommodation is according to our Travel policy and company standards Taking care of internal...

Pracownik Administracyjny ds. Frachtu Morskiego

Do Twoich najważniejszych zadań na tym stanowisku należeć będzie: organizacja obrotu dokumentów działu spedycji (kompletowanie, sprawdzanie poprawności i archiwizowanie dokumentów; wystawianie faktur) współpraca z biurami cargo-partner w Polsce i na świecie rozwój działalności spedycyjnej poprzez dbanie o wysoką jakość...

Document Controller

Obowiązki: stała współpraca wewnętrzna i zewnętrzna z podwykonawcami nadzór nad dokumentacją i korespondencją przedsiębiorstwa zarządzanie dokumentacją i korespondencją przedsiębiorstwa (tworzenie, weryfikacja, archiwizacja) weryfikacja i prowadzenie dokumentacji projektów współtworzenie procedur związanych z...

Document Controller

Obowiązki: stała współpraca wewnętrzna i zewnętrzna z podwykonawcami nadzór nad dokumentacją i korespondencją przedsiębiorstwa zarządzanie dokumentacją i korespondencją przedsiębiorstwa (tworzenie, weryfikacja, archiwizacja) weryfikacja i prowadzenie dokumentacji projektów współtworzenie procedur związanych z...

Document Controller

Obowiązki: stała współpraca wewnętrzna i zewnętrzna z podwykonawcami nadzór nad dokumentacją i korespondencją przedsiębiorstwa zarządzanie dokumentacją i korespondencją przedsiębiorstwa (tworzenie, weryfikacja, archiwizacja) weryfikacja i prowadzenie dokumentacji projektów współtworzenie procedur związanych z...