Praca: Asystent w kancelarii prawnej


Powiatowy Urząd Pracy w Pleszewie
Asystent w kancelarii prawnej
Miejsce pracy: Pleszew
Numer: StPr/24/0467
OBOWIĄZKI:
zgodny z charakterystyką pracy
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), prawnicze
Uprawnienia: komunikatywność


Wymagania inne:

Doświadczenie zawodowe mile widziane w kancelarii lub instytucji bankowej, zdolność analitycznego myślenia

Miejsce pracy:

Pleszew


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 4 242 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Pleszewie

APLIKUJ TERAZ

Pracownik biurowy

ZAKRES OBOWIĄZKÓW: proste prace biurowe wprowadzanie aneksów do umów i raportów obsługa wewnętrznej bazy danych WYMAGANIA: obsługa komputera (pakiet MS Office) odpowiedzialność i dokładność zaangażowanie i komunikatywność

Pracownik biurowy

staż EFS do 30 roku życia, do 12 miesięcy Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania inne:

Sekretarka

Obsługa sekretariatu Wymagania inne: Wymagane wykształcenie min. średnie.

Operator wprowadzania danych

Wykonuje obowiązki techniczne i funkcjonalne. Dokonuje wprowadzania danych zgodnie z ustalonymi zasadami. Rozumie ikonsekwentnie przestrzega procedur wprowadzania danych. Utrzymuje szybkie i płynne tempo wprowadzania danych, sprawnie i schludnie obsługuje cały sprzęt. Wyjaśnia i interpretuje klientom aktualne zasady, takie jak...

Młodszy specjalista

Przyjmowanie i ewidencja korespondencji, zapewnienie obsługi administracyjno- biurowej Kierownictwa Okręgu, wykonywanie bieżących prac biurowych, obsługa telefoniczna Okręgu, prowadzenie spraw z zakresu zamówień publicznych. Wymagania konieczne: Zawód: Specjalista administracji publicznej (wymagany staż - lata: 1)...