Praca: Asystent zarządu


Ogłoszenie numer: 10166582, z dnia 2025-08-25

Klient portalu Praca.pl

Asystent zarządu

Miejsce pracy: Poznań

 

Opis stanowiska

  • Komunikacja i szybka obsługa członków stowarzyszenia
  • Organizacja spotkań i eventów: zaproszenia, koordynacja uczestników, zakwaterowania i cateringu
  • Prowadzenie mediów społecznościowych: tworzenie treści, publikacje, angażowanie odbiorców
  • Promocja wydarzeń i dbanie o wizerunek stowarzyszenia
  • Zarządzanie korespondencją i mailingiem
  • Współpraca z dostawcami, hotelami, firmami cateringowymi i partnerami
  • Dostosowywanie wydarzeń do potrzeb uczestników
  • Wsparcie organizacyjne i logistyczne dla członków

Wymagania

  • Wysoka samodyscyplina i samodzielność
  • Profesjonalizm i życzliwość w kontaktach biznesowych
  • Zmysł marketingowy i kreatywność w działaniach online
  • Doskonałe zdolności organizacyjne i umiejętność pracy przy wielu projektach
  • Umiejętność budowania długofalowych relacji biznesowych
  • Bardzo dobre zdolności komunikacyjne i pozytywne nastawienie
  • Elastyczność i gotowość do pracy w nieregularnych godzinach
  • Kreatywność i skuteczne rozwiązywanie problemów
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację

Oferujemy

  • Samodzielne stanowisko z elastycznym czasem pracy
  • Współpraca na B2B lub umowa o pracę
  • Samochód służbowy
  • Praca w środowisku biznesowym z możliwością rozwoju
  • Atrakcyjne wynagrodzenie
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Asystentka/Asystent działu HR

Zadania: Wsparcie w codziennych aktywnościach działu personalnego Prowadzenie i porządkowanie dokumentacji pracowniczej Wsparcie pracowników w bieżących sprawach Wdrażanie do pracy nowych pracowników (onboarding) Wymagania: Wykształcenie min. średnie Umiejętność obsługi komputera w zakresie Word, Excel, Power Point...

Kierownik Działu Administracji w Spółdzielni Mieszkaniowej

Kompleksowe zarządzanie działem administracji i dokumentacją. Planowanie i koordynowanie zadań związanych z utrzymaniem nieruchomości. Zarządzanie budżetem, optymalizacja kosztów i sprawozdawczość. Nadzór nad stanem technicznym budynków i terenów zielonych. Sporządzanie harmonogramów remontów oraz nadzór nad ich...

Młodszy Specjalista ds. Archiwizacji​

Archiwizowanie i skanowanie dokumentacji. Przygotowywanie i wydawanie dokumentów. Nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentacji. Utrzymywanie porządku w archiwum. Dobra znajomość języka polskiego w mowie i piśmie. Sprawna obsługa komputera . Dokładność i skrupulatność w pracy z dokumentami. Mile widziane: zamiłowanie do...

Referent / Specjalista w Dziale Nauki i Projektów

referenta/specjalisty w Dziale Nauki i Projektów CM Miejsce pracy: Bydgoszcz Główne obowiązki: obsługa administracyjno-finansowa projektów, doradztwo i wsparcie kadry akademickiej w zakresie pozyskiwania zewnętrznych źródeł finansowania na realizację projektów mających na celu umiędzynarodowienie, w tym organizacja spotkań...

Asystentka Zarządu

Opis stanowiska Będziesz prawą ręką Zarządu, pomagając im w ogarnianiu codziennych spraw administracyjnych. Umawianie spotkań on one i bezpośrednich z kontrahentami. Prowadzenie baz danych i ich aktualizacja- tak aby był porządek informacyjny. Tworzenie streści do socjał mediów, aktualizacja informacji na stronie www,...