Praca: Asystent Zarządu


Ogłoszenie numer: 9863845, z dnia 2025-05-23

Klient portalu Praca.pl

Asystent Zarządu

Miejsce pracy: Gruszczyce

 

Opis stanowiska

  • Zarządzanie korespondencją i dokumentacją,
  • Organizacja spotkań i konferencji,
  • Komunikacja wewnętrzna i z klientami,
  • Obsługa archiwum firmowego,
  • Realizacja zamówień biurowych i rozliczenia kosztów.

Wymagania

  • Wyższe wykształcenie,
  • Doświadczenie na podobnym stanowisku,
  • Biegłość w MS Office,
  • Wysokie umiejętności komunikacyjne,
  • Organizacja pracy, dokładność, inicjatywa własna,
  • Dobra znajomość języka angielskiego (min. B2).

Oferujemy

  • Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę,
  • Atrakcyjne wynagrodzenie i bogaty pakiet socjalny,
  • Możliwości rozwoju i szkoleń.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Asystent / Asystentka ds. kontroli jakości i ochrony środowiska

Zadania: Przeprowadzanie oceny jakościowej produktów Prowadzenie dokumentacji związanej z jakością ISO 9001 Prowadzenie dokumentacji związanej z ochroną środowiska ISO 14001 Sporządzanie raportów i sprawozdań jakościowych i środowiskowych Uczestnictwo w audytach wewnętrznych i kontrolach jednostek zewnętrznych Wymagania:...

Asystent do spraw księgowości

rozmowy z Klientami i przekazywanie informacji wysyłanie korespondencji pomoc w realizacji zadań administratora biura sporządzenie dokumentów i ich sprawdzanie wykształcenie pomaturalne / policealne podstawowa obsługa komputera podstawowa znajomość obsługi urządzeń biurowych dokładność, punktualność, szczerość chęć do...

Koordynatorka Biura i Wsparcia Zarządu

Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialna za: Wsparcie Zarządu i obsługa biura: Bieżące asystowanie Prezesowi i koordynowanie jego spraw służbowych, Obsługa sekretariatu oraz organizacja obiegu informacji w firmie, Zapewnienie ciągłości i standardów działania biura – również podczas nieobecności Zarządu. Zarządzanie...

Asystent ds. Gospodarki Materiałowej

Przygotowywanie zamówień oraz nadzorowanie ich realizacji pod względem jakości i terminowości Przyjmowanie materiałów na stan magazynowy Utrzymywanie dobrych relacji z dostawcami Współpraca z zespołem medycznym Umiejętności interpersonalne i wysoka kultura osobista Entuzjazm, dobra organizacja pracy oraz dokładność...

Pracownik administracyjno - biurowy

Zakres obowiązków: Zarządzanie zapasami artykułów biurowych i spożywczych, Koordynacja obiegu dokumentów oraz ich archiwizacja, Utrzymanie porządku i organizacji przestrzeni biurowej, Kontakt z firmami zewnętrznymi i dostawcami, Wsparcie administracyjne zespołów i zarządzanie flotą pojazdów służbowych. Wymagania: Dobra...