Praca: Asystent Zarządu


LST-Polska Sp. z o.o. to producent i dystrybutor owoców mrożonych i liofilizowanych. Jesteśmy na rynku już od 2002 roku. Przez ten czas zyskaliśmy wielu zaufanych klientów. Cieszymy się, że ich grono stale rośnie. Ponad 95% naszych wyrobów eksportujemy do krajów Europy Zachodniej, Skandynawii, Azji, Ameryki Północnej. Nasze wyroby są cenione ze względu na swoją doskonała jakość. Zakład działa w oparciu o system zgodny z wymogami BRC i IFS. Posiadamy także certyfikat produkcji ekologicznej, Kosher i FDA.

Asystent Zarządu
Miejsce pracy: Bełżyce
Zakres obowiązków:
  • Wsparcie administracyjne i organizacyjne Zarządu,
  • Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej (poczta, e-mail, telefon)
  • Prowadzenie dokumentacji oraz archiwizacja
  • Koordynowanie kalendarza spotkań
  • Bieżąca współpraca z innymi działami w firmie,
  • Wsparcie w zakresie kadr i HR, w tym:
  • Prowadzenie dokumentacji pracowniczej (akta osobowe, umowy, aneksy),
  • Monitorowanie terminów badań lekarskich i szkoleń BHP,
  • Współpraca z działem księgowości w zakresie listy płac i ewidencji czasu pracy
Wymagania:
  • Doświadczenie na podobnym stanowisku mile widziane,
  • Znajomość zagadnień kadrowych będzie dodatkowym atutem,
  • Wysoka kultura osobista i komunikatywność,
  • Znajomość pakietu Office
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym (min. B2).
Oferujemy:
  • Ciekawą, pełną wyzwań pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie zajmującej się przetwórstwem oraz eksportem i importem owoców i warzyw mrożonych,
  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę (pełen etat).
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Specjalista ds. administracji

Opis wsparcie działów firmy w sprawach administracyjnych ewidencjonowanie dokumentów i archiwizacja kontakt z kontrahentami i urzędami zamawianie materiałów biurowych i dbanie o porządek na Uczelni nadzór nad remontami w Uczelni Wymagania wykształcenie min. licencjat dobra organizacja pracy, dokładność i sumienność...

Asystentka / Asystent oddziału

Osoba zatrudniona będzie odpowiedzialna za: Bieżąca obsługa biura –przyjmowanie gości, odbieranie połączeń telefonicznych Współpraca z dostawcami, kurierami Zamawianie wizytówek i materiałów marketingowych Obsługę i koordynowanie korespondencji biurowej, dbanie o jej prawidłowy obieg w firmie Archiwizację dokumentów...

Specjalista / Specjalistka ds. Wsparcia Rejestracyjnego

Twój zakres obowiązków: Administracja, obsługa i nadzór nad bazami danych w firmowych systemach w obszarze Departamentu Rejestracji. Zarządzanie dostępami do zewnętrznych baz danych. Publikowanie i zarządzanie wersją elektroniczną dokumentacji rejestracyjnej produktów leczniczych firmy zgodnie z obowiązującymi wymogami...

Recepcjonista / Recepcjonistka

Zakres działań: Obsługa pracowników oraz gości zewnętrznych Przyjmowanie, sortowanie i dostarczanie korespondencji oraz nadawanie przesyłek Rejestrowanie obiegu dokumentów zgodnie z wewnętrznymi standardami firmy Reagowanie na bieżące potrzeby biura (np. wsparcie eventów) Przeprowadzanie kontroli wewnętrznych materiałów...

Asystent / Asystentka Biura Zarządu / Asystent / Asystentka Inżyniera Kontraktu

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za kompleksowe wsparcie administracyjne Zarządu oraz Biura Inżyniera Kontraktu. Poszukujemy osoby skrupulatnej, dobrze zorganizowanej i komunikatywnej, gotowej do pracy w zróżnicowanym środowisku projektowym. Obsługa korespondencji oraz obiegu dokumentów wewnętrznych i...