Praca: Asystent


Zakład Emerytalno-Rentowy MSWiA w Warszawie
Dyrektor poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Asystent
Miejsce pracy: Nowy Sącz
Ogłoszenie o naborze Nr 153213

Warunki pracy

1. Wejście do Punktu Obsługi Klienta Zakładu Emerytalno-Rentowego MSWiA (zwanego dalej „POK”) znajduje się od strony ul. 1 Pułku Strzelców Podhalańskich w budynku Karpackiego Oddziału Straży Granicznej w Nowym Sączu.


2. Pomieszczenia zajmowane przez POK znajdują się na parterze w Biurze przepustek, do którego prowadzą 5-stopniowe schody, po pokonaniu których można skorzystać z dzwonka umieszczonego po prawej stronie drzwi. Brak podjazdów i ramp dla osób niepełnosprawnych z obydwu stron stanowi znaczne utrudnienie w samodzielnym wejściu do budynku osobom ze szczególnymi potrzebami, a dla osób na wózkach jest niemożliwe. Ciągi komunikacyjne posiadają przeszkody architektoniczne w postaci schodów, nie jest zapewniona właściwa szerokość korytarzy i wejścia do pomieszczenia, co uniemożliwia swobodne przemieszczanie się po budynku. Budynek nie posiada toalety dostosowanej do potrzeb osób niepełnosprawnych. W okolicy wejścia do budynku oraz na parkingu wewnętrznym brak wyznaczonych i oznakowanych miejsc parkingowych dla osób niepełnosprawnych. Istnieje możliwość zapewnienia osobom ze szczególnymi potrzebami ewakuację lub uratowanie w inny sposób. Informacja o rozkładzie pomieszczeń w budynku zapewniona jest w sposób wizualny (plansze informacyjne, ewakuacyjne).



3. Wejście do pomieszczeń użytkowanych na drugim piętrze przez zespół małopolski w Nowym Sączu znajduje się od strony ul. 1 Pułku Strzelców Podhalańskich 5. Do budynku należy przejść przez teren jednostki Karpackiego Oddziału Straży Granicznej i Biuro przepustek. Wejście do budynku nie posiada podjazdu dla osób niepełnosprawnych ruchowo ani urządzenia do podnoszenia wózka dla osób niepełnosprawnych ruchowo. Wstęp do budynku posiadają tylko osoby posiadające karty dostępu. W ciągach komunikacyjnych istnieją przeszkody architektoniczne w postaci schodów. Zapewniona jest właściwa szerokość korytarzy i wejść do pomieszczeń, co umożliwia swobodne przemieszczanie się po budynku i dostęp do pomieszczeń. Budynek nie posiada toalety przystosowanej dla potrzeb osób niepełnosprawnych. W okolicach wejść do budynku oraz na parkingu wewnętrznym brak wyznaczonych i oznakowanych miejsc parkingowych dla osób niepełnosprawnych. Istnieje możliwość zapewnienia osobom ze szczególnymi potrzebami ewakuację lub uratowanie w inny sposób. Informacja o rozkładzie pomieszczeń w budynku zapewniona jest w sposób wizualny (plansze informacyjne, ewakuacyjne).


Warunki na stanowisku pracy:



  • praca biurowa;
  • wymuszona pozycja ciała związana z wykonywaniem większości zadań w pozycji siedzącej;
  • praca przy komputerze powyżej 4 godzin;
  • użytkowane sprzęty: komputer, drukarka, niszczarka;
  • oświetlenie naturalne i sztuczne.

Zakres zadań

  • Analizuje i ocenia złożone wnioski i dokumenty oraz prowadzi postępowania administracyjne, w celu ustalenia prawa do świadczeń z tytułu zaopatrzenia emerytalnego i ich wysokości
  • Przygotowuje projekty decyzji, postanowień, zaświadczeń i korespondencji wydawanych w imieniu organu emerytalnego, w celu realizacji wniosków świadczeniobiorców
  • Wprowadza, przetwarza i aktualizuje dane w systemach informatycznych
  • Udziela bezpośrednio lub telefonicznie informacji i wyjaśnień klientom Zakładu z zakresu ustalania prawa i wysokości świadczeń z zaopatrzenia emerytalnego

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
  • Znajomość przepisów ustawy o zaopatrzeniu emerytalnym funkcjonariuszy Policji (...) oraz ich rodzin
  • Znajomość przepisów Kodeksu postępowania administracyjnego
  • Znajomość przepisów ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych
  • Znajomość przepisów ustawy o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Ukończone szkolenie z obsługi systemu informatycznego "Emeryt"
  • Odporność na stres
  • Umiejętność współpracy
APLIKUJ TERAZ

Specjalista / Specjalistka w Wydziale Administracyjnym

Zakres obowiązków: Przyjmowanie i realizacja wniosków zakupowych materiałów biurowych, wyposażenia, usług, sprzętów i narzędzi dla pracowników Oddziału Przygotowanie zapytań ofertowych, analiza ofert dostawców oraz bieżący monitoring w zakresie realizowanych zamówień Przygotowywanie wniosków zakupowych i prowadzenie...

Asystent / Asystentka ds. Księgowości

Zakres zadań: Wprowadzanie danych księgowych do systemu; Wystawianie faktur sprzedaży; Sprawdzanie danych na fakturach; Przygotowywanie raportów i zestawień; Wsparcie bieżących działań działu; Uzgadnianie rozliczeń z kontrahentami i pracownikami; Archiwizacja dokumentacji księgowej. Wymagania: Konieczne jest bycie...

Pracownik recepcji firmowej

Zadania: Obsługa recepcji i kontakt z gośćmi firmy Dbanie o profesjonalny wizerunek firmy Obsługa połączeń telefonicznych i przekierowywanie rozmów Przygotowanie i obsługa sal konferencyjnych Wsparcie administracyjne i udział w bieżących pracach biura Organizacja obiegu dokumentów i korespondencji Praca od poniedziałku do...

Asystent / Asystentka

Co jest dla nas ważne Wykształcenie min. średnie Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole Otwartość na dynamikę pracy i zmienny zakres zadań Elastyczność i poczucie odpowiedzialności za wykonywane zadania Umiejętność planowania i organizacji czasu oraz sprawne reagowanie na zadania ad-hoc Umiejętność...

Pracownik Administracyjny ds. Obsługi Frachtu Międzynarodowego

Obsługa klienta telefonicznie i mailowo. Organizacja i nadzór nad realizacją międzynarodowych zleceń spedycyjnych. Współpraca z biurami w Polsce i za granicą. Utrzymanie wysokiego standardu usług i pozytywnego wizerunku firmy. Zarządzanie dokumentacją działu spedycji: kompletowanie, weryfikacja, archiwizacja i wystawianie...