Praca: Asystentka / Asystent biura


Asystentka / Asystent biura
Miejsce pracy: Warszawa
Zadania:
  • nadzór nad korespondencją przychodzącą, wychodzącą i archiwizacja;
  • organizowanie spotkań i konferencji;
  • wsparcie zespołu doradztwa podatkowego w codziennej pracy (rejestrowanie czasu pracy, tworzenie zestawień, fakturowanie)
  • przygotowywanie dokumentów (raportów, prezentacji, ofert, umów);
  • wprowadzanie danych do systemów informatycznych;
  • rozwiązywanie problemów administracyjnych;
  • realizacja i nadzór nad zamówieniami i dostawami;
  • organizacja delegacji w zespole (rezerwacja hoteli, biletów itp.);
  • wsparcie przy pozyskiwaniu nowych klientów (aktualizacja bazy klientów);
  • współpraca z innymi działami firmy.
Oczekujemy:
  • min. roczne doświadczenie na podobnym stanowisku;
  • znajomość języka angielskiego pozwalająca na swobodną komunikację z klientami (pisemna, oraz telefoniczna);
  • bardzo dobra obsługa pakietu MS Office;
  • poczucie odpowiedzialności za realizowane zadania;
  • zdolności analityczne, spostrzegawczość;
  • chęć do pracy w zespole i łatwość w nawiązywaniu kontaktów.
Oferujemy:
  • stałą pracę stacjonarną w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku;
  • atrakcyjne wynagrodzenie;
  • stabilne zatrudnienie (umowa o pracę, umowa zlecenie);
  • wygodne i nowoczesne biuro blisko centrum Warszawy;
  • możliwość uczestniczenia w szkoleniach organizowanych w ramach grupy;
  • dofinansowanie zajęć sportowych.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Młodszy Specjalista ds. administracji

Zakres obowiązków: Nadzorowanie dokumentacji w firmie, Usprawnianie przepływu informacji, Wsparcie w obsłudze księgowo-kadrowej, Tworzenie prezentacji, Realizacja wyznaczonych zadań i celów. Wymagania: Biegłość w MS Office, Dobra organizacja pracy, Umiejętność priorytetyzacji zadań, Znajomość języka angielskiego lub...

Pracownik ds. Dokumentacji Ekspedycji

Zarządzanie dokumentacją działu ekspedycji. Prowadzenie rejestrów dokumentacji PZ i WZ (waga). Obsługa systemu magazynowo-księgowego. Weryfikacja i opisywanie dokumentów księgowych. Kontrola kosztów oraz wdrażanie działań optymalizacyjnych w procesie ekspedycji. Współpraca z innymi działami w firmie. Awizacje i kontakt z...

Młodszy specjalista ds. administracji

Zakres obowiązków: Nadzór nad obiegiem dokumentów przychodzących i wychodzących, Zapewnienie płynnego przepływu informacji w organizacji, Współpraca z CUK w zakresie bieżącej obsługi księgowo- kadrowej, Przygotowywanie prezentacji, Odpowiedzialność za realizację wyznaczonych celów i zadań. Szukamy Ciebie jeśli: Masz...

Specjalista / Specjalistka ds. administracyjnych

Twój zakres obowiązków: Bieżąca obsługa spraw administracyjno-handlowych (m.in. przygotowywanie ofert, umów, przygotowywanie wniosków i pism do urzędów z zakresu działalności spółki), Przygotowywanie raportów, zestawień, Współpraca z firmami transportowymi, Wystawianie kart BDO, Prowadzenie ewidencji opadów BDO,...

Recepcjonistka / Recepcjonista

Główne zadania: kierowanie przepływem Klientów i udzielanie ogólnych informacji, prowadzenie dokumentacji recepcyjnej - grafik serwisowy, obsługa poczty recepcyjnej, obsługa telefoniczna rozmów przychodzących i wychodzących, wynajem samochodów zastępczych dla serwisu obsługa kasy fiskalnej, telefoniczna obsługa klienta...