Praca: Asystentka / Asystent ds. administracji w dziale serwisu


Asystentka / Asystent ds. administracji w dziale serwisu
Miejsce pracy: Warszawa
Dla naszego Klienta, globalnego lidera i producenta innowacyjnych maszyn do sektora poligraficznego, poszukujemy osoby, swobodnie komunikującej się w języku angielskim, na stanowisko: Asystentki/Asystenta ds. administracji w dziale serwisu
Zakres obowiązków:
  • Zarządzanie, porządkowanie i administracja skrzynki odbiorczej dot. zgłoszeń serwisowych w Europie.
  • Pomoc w zarządzaniu spraw, związanych z raportami serwisantów, zaległymi płatnościami klientów. Nadzór nad pracą serwisantów w zakresie prawidłowego wypełniania raportów serwisowych (dotyczących np. brakujących części, zakresu wykonanych prac itp.).
  • Tworzenie i wysyłanie zleceń pracy dla serwisantów.
  • Monitorowanie harmonogramu nadchodzących wizyt i tworzenie zleceń serwisowych, zgodnie z wymaganiami.
  • Ścisła współpraca z działem wsparcia w zakresie wszelkich potencjalnych zmian, dotyczących harmonogramu pracy serwisantów.
  • Przekazywanie klientom szczegółów dot. terminu przyjazdu serwisantów, adekwatnie do złożonych zleceń serwisowych.
  • Administrowanie międzynarodowej skrzynki odbiorczej (wsparcie techniczne), przypisywanie wiadomości e-mail do członków zespołu i przenoszenie ich do odpowiedniej skrzynki odbiorczej.
  • Tworzenie raportów w systemie Salesforce (w razie potrzeby).
  • Administrowanie umowami serwisowymi w okresie urlopowym, tworzenie faktur i aktualizowanie arkusza płatności AR (w razie potrzeby).
  • Monitorowanie i sugerowanie usprawnień procesów związanych z obsługą serwisową.
  • Pomoc w odbieraniu połączeń z obsługą klienta w Polsce i tworzeniu spraw w razie potrzeby.
Oczekujemy:
  • Swobodnej komunikacji w języku angielskim (wykorzystywany w codziennej pracy).
  • Dobrych zdolności organizacyjnych i rozwiniętych zdolności komunikacyjnych.
  • Mile widziane doświadczenie na stanowisku administracyjnym, związanym ze wsparciem serwisu lub sprzedaży.
  • Gotowości do pracy w biurze firmy w okolicach Okęcia.
  • Raportowania do bezpośredniego przełożonego (Managera Serwisu).
Oferujemy:
  • Zatrudnienie w oparciu o Umowę o Pracę. 
  • Wynagrodzenie podstawowe w przedziale 7000-8000 zł brutto (miesięcznie). Możliwe premie, ustalane indywidualnie i uzależnione od realizacji założonych celów.
  • Pracę stacjonarną w biurze firmy.
  • Wszelkie narzędzia pracy: komputer, telefon, dostęp do systemów firmy.
  • Szkolenia wdrażające w Polsce.
APLIKUJ TERAZ

Technik prac biurowych

zajmowanie się dokumentacją i korespondencją,obsługa urządzeń biurowych (drukarka, skaner),odbieranie połączeń telefonicznych,monitorowanie płatności faktur i rozliczeń,bezpośredni kontakt z klientami firmy i dostawcami,komunikacja ze wszystkimi działami formy. Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe...

Pracownik biurowy

- prace biurowe,- sporządzanie pism,- archiwizacja dokumentów,- obsługa komputera. Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: obsługa komputera Wymagania inne:

Pełnomocnik ds. ochrony informacji niejawnych i spraw obronnych

Opracowywanie i aktualizacja dokumentów planistycznych WWK OHP, obowiązujących na wypadek zagrożenia bezpieczeństwa państwa i w czasie wojny; współudział w realizacji reklamowania pracowników WWK OHP od obowiązku pełnienia czynnej służby wojskowej; współdziałanie z Terenowymi Organami Administracji Wojskowej w zakresie...

Recepcjonista

wg programu stażu Wymagania konieczne: Wykształcenie: zasadnicze zawodowe Wymagania inne:

Pracownik biurowy

Zajmowanie się dokumentacją, korespondencją oraz prowadzenie terminarza spotkań biznesowych i organizowanie wyjazdów służbowych, obsługa urządzeń biurowych (np. drukarka, skaner, faks), odbieranie połączeń telefonicznych, monitorowanie płatności faktur i rozliczeń, bezpośredni kontakt z klientami firmy i przyjmowanie...