Praca: Asystentka / Asystent ds. Administracji


Ogłoszenie numer: 9718099, z dnia 2025-04-19

Klient portalu Praca.pl

Asystentka / Asystent ds. Administracji

Miejsce pracy: Szczecin

 

Opis stanowiska

  • Obsługa klienta na recepcji i podtrzymywanie pozytywnego wizerunku firmy.
  • Prowadzenie obsługi telefonicznej i zarządzanie korespondencją.
  • Wsparcie administracyjne dla działów firmy, w tym przygotowywanie dokumentów.
  • Organizacja eventów firmowych i zarządzanie logistyką spotkań.
  • Zarządzanie zaopatrzeniem biurowym i spożywczym.

Wymagania

  • Znajomość pakietu Microsoft Office.
  • Komunikatywny język angielski.
  • Gotowość do nauki i rozwoju.
  • Dostępność 100 godzin miesięcznie w godzinach 8:00 16:00.
  • Umiejętność pracy w zespole i wysoka kultura osobista.
  • Skuteczność w znajdowaniu rozwiązań, doskonała organizacja pracy.

Oferujemy

  • Umowa zlecenie na 6 miesięcy z opcją przedłużenia.
  • Stacjonarna praca w biurze w Szczecinie.
  • Elastyczne godziny pracy od poniedziałku do piątku.
  • Środowisko międzynarodowe w kulturze skandynawskiej.
  • Użycie języków obcych w pracy.
  • Przyjazna atmosfera, szkolenia wewnętrzne.
  • Nowoczesne miejsce pracy, kawa i owoce.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Pracownik biurowy

Wyszukiwanie informacji o planowanych przetargach. Analizowanie dokumentów przetargowych. Prace biurowe Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: Prawo jazdy kat. B Wymagania inne: - biegła obsługa programów Microsoft, prawo jazdy kat. B

Asystent ds. księgowości

- sprawdzanie i wprowadzanie dokumentów księgowych do rejestrów,- księgowanie faktur, - sprawdzanie dokumentów pod względem formalno- rachunkowym,- kompletowanie dowodów księgowych.Oferta stażu realizowana ze środków EFS+. Skierowana w pierwszej kolejności do:- osób długotrwale bezrobotnych,- osób powyżej 50 r.ż.,- osób...

Specjalista ds. Dokumentacji Magazynowej

Umowa o pracę zawarta zostanie z Emer Sp. z o. o. z siedzibą w Wyłudkach (woj. podlaskie) - miejsce świadczenia pracy to Wyłudki. Zakres obowiązków: Prowadzenie dokumentacji związanej z procesem ekspedycji. Obsługa dokumentacji PZ i WZ oraz rejestracja w systemie wagowym. Korzystanie z programu magazynowo-księgowego....

Specjalista ds. obsługi sekretariatu

Główne zadania: prowadzenie dziennika korespondencji przychodzącej i wychodzącej; prowadzenie rejestru opinii prawnych; prowadzenie rejestru spraw sądowych; czynności archiwizacyjne; pozyskiwanie i udzielenie informacji, w tym telefonicznie i mailowo, pracownikom innych jednostek organizacyjnych; odbieranie, przekazywanie i...

Asystent koordynatora projektów unijnych

- pomoc w koordynowaniu realizacji projektów unijnych w zakresie przygotowania i prowadzenia niezbędnej dokumentacji,- poszukiwanie i wybór wykonawców,- pomoc przy sporządzaniu wniosków o płatność, monitorowanie wydatków projektowych,- prowadzenie zestawień i statystyk projektowych, w tym monitorowanie poziomu realizacji...