Praca: Asystentka / Asystent ds. Administracyjno-Organizacyjnych


Ogłoszenie numer: 9943333, z dnia 2025-06-17

Klient portalu Praca.pl

Asystentka / Asystent ds. Administracyjno-Organizacyjnych

Miejsce pracy: Piechcin

 

Opis stanowiska

  • Prowadzenie zadań administracyjnych oraz koordynacja pracy biura dyrekcji
  • Zarządzanie kalendarzem, przygotowywanie korespondencji i dokumentów
  • Tworzenie raportów, prezentacji oraz nadzór nad obiegiem dokumentów
  • Kontrola budżetu, rozliczanie delegacji i faktur
  • Organizacja spotkań, wydarzeń firmowych i wyjazdów służbowych
  • Współpraca z innymi działami i wsparcie w realizacji projektów komunikacyjnych

Wymagania

  • Wykształcenie wyższe
  • Doświadczenie w pracy na stanowisku administracyjnym lub asystenckim
  • Dobra znajomość pakietu MS Office (szczególnie Word, Excel, PowerPoint); mile widziana znajomość SAP
  • Umiejętność pracy samodzielnej i zespołowej
  • Wysoko rozwinięte zdolności organizacyjne, interpersonalne i analityczne
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie co najmniej komunikatywnym

Oferujemy

  • Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • Pakiet opieki medycznej oraz karta sportowa
  • Dostęp do programów rozwoju, szkoleń i dofinansowanie nauki języka angielskiego
  • Fundusz pracowniczy oraz dofinansowanie wypoczynku
  • Nowoczesne narzędzia pracy i środowisko międzynarodowe
  • Możliwość rozwoju w strukturach organizacji
  • Dodatkowy dzień wolny 4 grudnia
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Rejestrator Medyczny / Rejestratorka Medyczna

Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny(-a) m.in. za: Obsługę osób zgłaszających się na badania profilaktyczne, rejestracja badanych, Przetwarzanie, archiwizację i zabezpieczanie dokumentacji medycznej zgodnie z odrębnymi przepisami, Obsługę służbowej poczty elektronicznej oraz systemów działających w PKP S.A.,...

Asystent Zarządu

Zarządzanie codziennym harmonogramem, podróżami służbowymi, rejestracją wydatków i koordynacją spotkań. Nadzór nad dokumentacją, monitorowanie zadań i identyfikowanie rozwiązań problemów operacyjnych. Utrzymywanie wysokich standardów jakości i precyzji oraz wspieranie komunikacji międzyzespołowej. Doskonałe zdolności...

Asystent ds. administracyjnych

Opis stanowiska Organizacja sekretariatu i centrali telefonicznej. Tworzenie pism, analiz, raportów i korespondencji. Rejestracja korespondencji, faktur, umów i dokumentów. Obsługa gości i organizacja spotkań. Organizacja podróży służbowych. Wsparcie w sprawach administracyjnych. Monitorowanie dostępności materiałów...

Specjalista / Specjalistka ds. Zrównoważonego Rozwoju

Twój zakres obowiązków: udział w procesie raportowania niefinansowego dot. zrównoważonego rozwoju (raportowanie ESG) współpraca z wewnętrznymi jednostkami organizacyjnymi oraz spółkami zagranicznymi grupy w zakresie wykonania niezbędnych analiz i pozyskania danych raportowych ESG wspieranie działów handlowych w procesie...

Specjalista ds. Wsparcia Operacyjnego

Wspieranie Menedżerów Sprzedaży w przygotowaniu i wdrażaniu programów ubezpieczeniowych dla klientów korporacyjnych. Obsługa procesów sprzedażowych i posprzedażowych w systemach. Weryfikacja i przekazywanie dokumentacji ubezpieczeniowej oraz współpraca z pośrednikami. Zapewnienie jakości obsługi klientów poprzez szkolenia...