Praca: Asystentka / Asystent Prezesa Zarządu


Asystentka / Asystent Prezesa Zarządu
Miejsce pracy: Starogard Gdański
Twój zakres obowiązków:
  • Wsparcie Prezesa Zarządu: Zapewnienie kompleksowego wsparcia administracyjnego i organizacyjnego dla Prezesa Zarządu w codziennej pracy oraz realizacji celów biznesowych.
  • Zarządzanie Kalendarzem i Organizacja Spotkań: Planowanie i koordynacja spotkań, konferencji, podróży służbowych oraz innych wydarzeń z udziałem Prezesa Zarządu.
  • Obsługa Korespondencji: Monitorowanie i odpowiadanie na korespondencję e-mailową oraz tradycyjną, zarządzanie dokumentacją i archiwizacja dokumentów.
  • Przygotowywanie Prezentacji i Raportów: Opracowywanie prezentacji, raportów, notatek oraz innych dokumentów na potrzeby Prezesa Zarządu.
  • Koordynacja Zadań: Współpraca z innymi działami firmy w celu koordynacji działań związanych z realizacją projektów i inicjatyw strategicznych.
  • Obsługa Gości: Zapewnienie profesjonalnej obsługi gości odwiedzających biuro oraz organizacja spotkań biznesowych.
  • Prowadzenie Bieżącej Analizy i Monitoring: Monitorowanie bieżących wydarzeń i trendów w branży motoryzacyjnej oraz przygotowywanie raportów i analiz dla Prezesa Zarządu.
Nasze wymagania:
  • Doświadczenie na podobnym stanowisku.
  • Doskonała organizacja pracy, umiejętność zarządzania czasem i priorytetami.
  • Silne umiejętności komunikacyjne oraz wysoki poziom dyskrecji i zaufania.
  • Znajomość pakietu MS Office (Word, Excel, PowerPoint).
  • Umiejętność pracy w zespole oraz samodzielność w działaniu.
  • Dyspozycyjność.
To oferujemy:
  • Pracę w stabilnej, dobrze prosperującej i stale rozwijającej się GRUPIE ADAMOWSCY.
  • Niezbędne narzędzia pracy.
  • Pakiet szkoleń podnoszących kwalifikacje zawodowe.
  • Atrakcyjną ofertę pracowniczą – możliwość zakupu lub wynajmu samochodu na preferencyjnych warunkach.
  • Dodatkowe benefity, m.in. bony świąteczne.
  • Miłą i profesjonalną atmosferę w młodym i dynamicznym zespole.

 

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Koordynator ds. obsługi personelu

Twój zakres obowiązków: praca w systemie rotacyjnym – dwa tygodnie w Holandii oraz tydzień w Krapkowicach (zakwaterowanie zapewnione wyłącznie za granicą) zamawianie, bieżąca kontrola, optymalne wykorzystanie, ewidencja i rozliczenia (faktury kosztowe, depozyty) mieszkań pracowniczych ścisła współpraca z dostawcami...

Technik prac biurowych

-przekazywanie korespondencji miedzy wydziałami, obsługa urzadzeń biurowych, kompletowanie dokumentacji, wprowadzanie danych do programów komputerowych, czynny udział w pracach zespołowych w Wydziale, inne prace zlecone przez bezpośredniego przełozonego. Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące...

Sekretarka/sekretarz

- poznanie przepisów w zakresie ochrony danych osobowych- poznanie organizacji pracy i funkcjonowania prokuratury oraz zakresu działania sekretariatów- przygotowywanie projektów pism w edytorze tekstów oraz kserokopii dokumentów- sporządzanie kart przeglądowych oraz numerowanie stron akt- pomoc przy ekspediowaniu korespondencji-...

Sekretarka

Zapoznanie się z systemem informatycznym prokuratury, rejestrowanie postępowań, uzupełnianie danych w systemie informatycznym, zakładnie akt prokuratorskich, segregacja poczty wpływającej. Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania inne:

Stenograf-protokolant

czynności administracyjno-biurowe, protokołowanie na posiedzeniach i rozprawach sądowych, przygotowywanie wakand i dokonywanie zapisów na wokandzie posiedzenia Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania inne: