Praca: Asystentka / Asystent Zarządu


Asystentka / Asystent Zarządu
Miejsce pracy: Bełżyce
Opis stanowiska
  • Wsparcie administracyjne i organizacyjne dla Zarządu,
  • Obsługa korespondencji: poczta, e-mail, telefon,
  • Zarządzanie dokumentacją i jej archiwizacja,
  • Organizacja kalendarza spotkań,
  • Współpraca z różnymi działami w firmie,
  • Asystowanie w obszarze kadr i HR,
  • Zarządzanie dokumentacją pracowniczą: akta osobowe, umowy, aneksy,
  • Monitorowanie terminów badań lekarskich i organizacja szkoleń BHP,
  • Koordynacja z działem księgowości: lista płac, ewidencja czasu pracy.

Wymagania

  • Doświadczenie - mile widziane,
  • Znajomość zagadnień kadrowych - mile widziane,
  • Wysoka kultura osobista i komunikatywność,
  • Znajomość MS Office
  • Znajomość j.angielskiego na poziomie komunikatywnym (B2).

Oferujemy

  • Ciekawą, pełną wyzwań pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie zajmującej się przetwórstwem oraz eksportem i importem,
  • Umowę o pracę (pełen etat).
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Specjalista / Specjalistka w Wydziale Administracyjnym

Zakres obowiązków: Przyjmowanie i realizacja wniosków zakupowych materiałów biurowych, wyposażenia, usług, sprzętów i narzędzi dla pracowników Oddziału Przygotowanie zapytań ofertowych, analiza ofert dostawców oraz bieżący monitoring w zakresie realizowanych zamówień Przygotowywanie wniosków zakupowych i prowadzenie...

Asystent / Asystentka ds. Księgowości

Zakres zadań: Wprowadzanie danych księgowych do systemu; Wystawianie faktur sprzedaży; Sprawdzanie danych na fakturach; Przygotowywanie raportów i zestawień; Wsparcie bieżących działań działu; Uzgadnianie rozliczeń z kontrahentami i pracownikami; Archiwizacja dokumentacji księgowej. Wymagania: Konieczne jest bycie...

Pracownik recepcji firmowej

Zadania: Obsługa recepcji i kontakt z gośćmi firmy Dbanie o profesjonalny wizerunek firmy Obsługa połączeń telefonicznych i przekierowywanie rozmów Przygotowanie i obsługa sal konferencyjnych Wsparcie administracyjne i udział w bieżących pracach biura Organizacja obiegu dokumentów i korespondencji Praca od poniedziałku do...

Asystent / Asystentka

Co jest dla nas ważne Wykształcenie min. średnie Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole Otwartość na dynamikę pracy i zmienny zakres zadań Elastyczność i poczucie odpowiedzialności za wykonywane zadania Umiejętność planowania i organizacji czasu oraz sprawne reagowanie na zadania ad-hoc Umiejętność...

Pracownik Administracyjny ds. Obsługi Frachtu Międzynarodowego

Obsługa klienta telefonicznie i mailowo. Organizacja i nadzór nad realizacją międzynarodowych zleceń spedycyjnych. Współpraca z biurami w Polsce i za granicą. Utrzymanie wysokiego standardu usług i pozytywnego wizerunku firmy. Zarządzanie dokumentacją działu spedycji: kompletowanie, weryfikacja, archiwizacja i wystawianie...