Praca: Asystentka Biura Technicznego


Kim jesteśmy?

Lintegra (wcześniej Mas Trading) od ponad 20 lat dostarcza, integruje i instaluje linie pakujące: począwszy od dozowania produktu (napełnianie butelek, worków, saszetek), poprzez transport, paletyzację, aż po foliowanie palet. Nasze maszyny pracują od wielu lat w zakładach setek producentów żywności, napojów, materiałów budowlanych, produktów chemicznych.
Kogo Poszukujemy?

Obecnie poszukujemy energicznej, pracowitej i sumiennej osoby na stanowisko:
Asystentka Biura Technicznego
Miejsce pracy: Blizne Łaszczyńskiego, na granicy z Warszawa-Bemowo
Czym będziesz się zajmować?
  • zaopatrzenie biura w mat. eksploatacyjne
  • kontakty z dostawcami i kontrahentami
  • organizacja i obsługa spotkań, konferencji, delegacji i targów
  • przygotowanie miejsc pracy dla nowych pracowników
  • mile widziane doświadczenie w fakturowaniu
  • wsparcie biura w przygotowywaniu ofert handlowych
  • współpraca ze wszystkimi działami w zakresie informowania, zbierania danych i raportów
  • tłumaczenie ofert handlowych, dokumentacji itp. (z jęz. angielskiego lub na jęz. angielski)
  • opieka nad firmową stroną internetową
  • inne bieżące prace biurowe, w tym obsługa korespondencji.
Czego bezwzględnie wymagamy?
  • płynnej znajomości języka angielskiego;
  • biegłej obsługi pakietu MS Office: Excel, Word, Powerpoint, Outlook
  • perfekcyjnej znajomości języka polskiego
  • zaangażowania, odpowiedzialności, rzetelności
  • wysokiej kultury osobistej
  • chęci długofalowej współpracy
  • prawa jazdy
Za co cenimy najbardziej na tym stanowisku pracy?
  • kreatywność – jesteśmy otwarci na nowe pomysły
  • gotowość do rozwiązywania codziennych zagadnień. Radzenie sobie z nowymi wyzwaniami.
  • chęć dbania o zawartość strony internetowej firmy.
  • chęć załatwiania spraw poza biurem.
  • odwagę w działaniach
  • chęć rozwoju i ciekawość świata.
Co proponujemy?
  • pewne i stałe zatrudnienie z umową o pracę
  • pakiet opieki medycznej
  • dobrą atmosferę butikowej firmy z młodym energicznym zespołem
  • możliwość awansu na stanowiska związane ze statutową działalnością firmy
  • samodzielność i decyzyjność w sprawach związanych z danym stanowiskiem pracy
  • możliwość zdobywania dużego doświadczenia w ramach współpracy przy projektach inżynierskich
  • wynagrodzenie w zakresie 5000-7000 PLN netto w zależności od doświadczenia i umiejętności
Gdzie działamy?
  • nasze biuro znajduje się na granicy Bemowa i Blizne Łaszczyńskiego
  • przy ulicy Serwisowej 3/6. Budynek The Edge 1
  • 10 minut od przystanku autobusowego
  • bezpośrednio przy obwodnicy Warszawy (S8)
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Asystent ds. administracji

Twoje zadania: Kompleksowa obsługa studentów (bezpośrednia, telefoniczna, mailowa). Prowadzenie dokumentacji przebiegu studiów (podania, zaświadczenia, legitymacje). Administrowanie sesjami i egzaminami dyplomowymi. Praca w systemach (Moodle, Extranet) i obsługa stypendiów. Tworzenie i aktualizacja programów studiów (IOS, IPS)....

Asystent / Asystentka Managera

wsparcie w codziennym funkcjonowaniu klubu, współpraca z recepcją i trenerami, dbanie o wysoki standard obsługi klientów, udział w organizacji wydarzeń i akcji promocyjnych, pomoc w tworzeniu grafików i prowadzeniu dokumentacji. dobra organizacja pracy i komunikatywność, samodzielność i pozytywne nastawienie, umiejętność...

Pracownik Działu Administracyjno-Finansowego

Zadania: Wsparcie pracy biura w zakresie bieżących spraw administracyjnych Nadzór nad umowami administracyjnymi (m.in. ubezpieczeniowymi, leasingowymi, najmu, telekomunikacyjnymi itp.) Obsługa rachunków bankowych Spółki – przygotowywanie przelewów, monitorowanie wpływów Księgowanie wyciągów bankowych w programie...

Asystent ds. rekrutacji - Pracownik biurowy

Opis stanowiska Obsługa połączeń przychodzących oraz wykonywanie połączeń wychodzących Przeprowadzanie procesu wstępnej rekrutacji pracowników na stanowiska niskiego i średniego szczebla (projekty zagraniczne) Obsługa informatycznego systemu rekrutacyjnego Obsługa korespondencji mailowej + social media Przyjmowanie...

Pracownik biurowy

Telefoniczna obsługa klienta Prowadzenie sprawnej korespondencji mailowej Prowadzenie dokumentacji administracyjno-biurowej Wystawianie faktur Tworzenie baz klientów Dbanie o sprawną komunikację z przedstawicielami handlowymi Wykonywanie bieżących czynności zleconych przez przełożonego Znajomość programu Subiekt GT Znajomość...