Praca: Asystentka Biura Technicznego


Ogłoszenie numer: 9971431, z dnia 2025-06-20

Kim jesteśmy?

Lintegra (wcześniej Mas Trading) od ponad 20 lat dostarcza, integruje i instaluje linie pakujące: począwszy od dozowania produktu (napełnianie butelek, worków, saszetek), poprzez transport, paletyzację, aż po foliowanie palet. Nasze maszyny pracują od wielu lat w zakładach setek producentów żywności, napojów, materiałów budowlanych, produktów chemicznych.
Kogo Poszukujemy?

Obecnie poszukujemy energicznej, pracowitej i sumiennej osoby na stanowisko:

Asystentka Biura Technicznego

Miejsce pracy: Blizne Łaszczyńskiego, na granicy z Warszawa-Bemowo

 

Opis stanowiska

Czym będziesz się zajmować?

  • zaopatrzenie biura w mat. eksploatacyjne
  • kontakty z dostawcami i kontrahentami
  • organizacja i obsługa spotkań, konferencji, delegacji i targów
  • przygotowanie miejsc pracy dla nowych pracowników
  • mile widziane doświadczenie w fakturowaniu
  • wsparcie biura w przygotowywaniu ofert handlowych
  • współpraca ze wszystkimi działami w zakresie informowania, zbierania danych i raportów
  • tłumaczenie ofert handlowych, dokumentacji itp. (z jęz. angielskiego lub na jęz. angielski)
  • opieka nad firmową stroną internetową
  • inne bieżące prace biurowe, w tym obsługa korespondencji.

Wymagania

Czego bezwzględnie wymagamy?
  • płynnej znajomości języka angielskiego;
  • biegłej obsługi pakietu MS Office: Excel, Word, Powerpoint, Outlook
  • perfekcyjnej znajomości języka polskiego
  • zaangażowania, odpowiedzialności, rzetelności
  • wysokiej kultury osobistej
  • chęci długofalowej współpracy
  • prawa jazdy
Za co cenimy najbardziej na tym stanowisku pracy?
  • kreatywność – jesteśmy otwarci na nowe pomysły
  • gotowość do rozwiązywania codziennych zagadnień. Radzenie sobie z nowymi wyzwaniami.
  • chęć dbania o zawartość strony internetowej firmy.
  • chęć załatwiania spraw poza biurem.
  • odwagę w działaniach
  • chęć rozwoju i ciekawość świata.

Oferujemy

Co proponujemy?

  • pewne i stałe zatrudnienie z umową o pracę
  • pakiet opieki medycznej
  • dobrą atmosferę butikowej firmy z młodym energicznym zespołem
  • możliwość awansu na stanowiska związane ze statutową działalnością firmy
  • samodzielność i decyzyjność w sprawach związanych z danym stanowiskiem pracy
  • możliwość zdobywania dużego doświadczenia w ramach współpracy przy projektach inżynierskich
  • wynagrodzenie w zakresie 5000-7000 PLN netto w zależności od doświadczenia i umiejętności

Gdzie działamy?

  • nasze biuro znajduje się na granicy Bemowa i Blizne Łaszczyńskiego
  • przy ulicy Serwisowej 3/6. Budynek The Edge 1
  • 10 minut od przystanku autobusowego
  • bezpośrednio przy obwodnicy Warszawy (S8)
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Asystent / Asystentka ds. Księgowości

Zakres zadań: Wprowadzanie danych księgowych do systemu; Wystawianie faktur sprzedaży; Sprawdzanie danych na fakturach; Przygotowywanie raportów i zestawień; Wsparcie bieżących działań działu; Uzgadnianie rozliczeń z kontrahentami i pracownikami; Archiwizacja dokumentacji księgowej. Wymagania: Konieczne jest bycie...

Pracownik recepcji firmowej

Zadania: Obsługa recepcji i kontakt z gośćmi firmy Dbanie o profesjonalny wizerunek firmy Obsługa połączeń telefonicznych i przekierowywanie rozmów Przygotowanie i obsługa sal konferencyjnych Wsparcie administracyjne i udział w bieżących pracach biura Organizacja obiegu dokumentów i korespondencji Praca od poniedziałku do...

Asystent / Asystentka

Co jest dla nas ważne Wykształcenie min. średnie Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole Otwartość na dynamikę pracy i zmienny zakres zadań Elastyczność i poczucie odpowiedzialności za wykonywane zadania Umiejętność planowania i organizacji czasu oraz sprawne reagowanie na zadania ad-hoc Umiejętność...

Pracownik Administracyjny ds. Obsługi Frachtu Międzynarodowego

Obsługa klienta telefonicznie i mailowo. Organizacja i nadzór nad realizacją międzynarodowych zleceń spedycyjnych. Współpraca z biurami w Polsce i za granicą. Utrzymanie wysokiego standardu usług i pozytywnego wizerunku firmy. Zarządzanie dokumentacją działu spedycji: kompletowanie, weryfikacja, archiwizacja i wystawianie...

Pracownik administracyjno-biurowy

Zapewnienie sprawnego funkcjonowania biura Wsparcie działu handlowego Obsługa dokumentów handlowych Wsparcie w zakresie księgowości i kadr Utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami oraz kontrahentami firmy Współpraca przy organizacji spotkań biznesowych, konferencji, targów oraz innych wydarzeń promocyjnych Obsługa...