Praca: Asystentka Działu Księgowości


HRBC Group realizuje projekty dla polskich i zagranicznych przedsiębiorców. Jeśli poszukujesz nowych wyzwań i możliwości pracy – nasza oferta jest dla Ciebie

Aktualnie dla naszego Klienta o ugruntowanej pozycji na rynku, poszukujemy kandydatów/kandydatek na stanowisko
Asystentka Działu Księgowości
Miejsce pracy: Warszawa, Wesoła, Zakręt
Miejsce pracy:  Warszawa – Wesoła, Zakręt

Opis stanowiska:


Dołącz do zespołu w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku i zdobądź cenne umiejętności, które otworzą Ci drzwi do kariery w księgowości!
Jako Asystent/ka Działu Księgowości otrzymasz pełne wsparcie oraz możliwość nauki od doświadczonych specjalistów. Nie wymagamy doświadczenia – wystarczy chęć rozwoju, dokładność i otwartość na nowe wyzwania.

 

Twoje zadania będą obejmować:
  • Wprowadzanie danych do systemu księgowego
  • Wsparcie przy przygotowywaniu dokumentów i raportów
  • Archiwizację i porządkowanie dokumentacji
  • Współpracę z innymi działami firmy w bieżących sprawach
Oczekujemy:
  • Dobrej organizacji pracy i dbałości o szczegóły
  • Motywacji do nauki i zdobywania nowych umiejętności
  • Dobra znajomości obsługi komputera (pakiet MS Office w tym Excel)
  • Komunikatywności i umiejętności pracy w zespole
Oferujemy:
  • Stabilne zatrudnienie w firmie o silnej i ugruntowanej pozycji na rynku
  • Pełne wdrożenie i opiekę mentora w pierwszych miesiącach pracy
  • Realną możliwość rozwoju zawodowego i awansu
  • Przyjazną atmosferę i pracę w zespole, który chętnie dzieli się wiedzą
  • Umowę o pracę w pełnym wymiarze godzin
  • Benefity pozapłacowe – opieka zdrowotna, karta Multisport
Klauzula informacyjna
  • Administratorem danych osobowych jest HRBC Group Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Ślusarskiej 6/3, 30-710 w Krakowie. Dane kontaktowe Administratora, w tym dane Inspektora Ochrony Danych, dostępne są pod adresem interimax.com.
  • Bezpośredni kontakt z Inspektorem Ochrony Danych możliwy jest pod adresem iodo@hrbcgroup.eu.
  • Dane osobowe przetwarzane są w celu realizacji procesu rekrutacyjnego w oparciu o wyrażoną przez Państwa zgodę (art. 6.1.a RODO).
  • Dane osobowe mogą być udostępniane pracodawcom w celu zatrudnienia lub realizacji dalszych etapów rekrutacji zgodnie z celem przetwarzania. Dane mogą być ujawniane naszym podwykonawcom wyłącznie w zakresie świadczonych dla nas usług, w szczególności podmiotom wykonującym usługi serwisowe, doradcze, konsultacyjne, serwisowi IT i dostawcom usług hostingu.
  • Dane osobowe będą przetwarzane, aż do momentu wycofania udzielonej zgody.
  • Przysługuje Państwu prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych dotyczących swojej osoby, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo do wniesienia sprzeciwu, prawo do żądania przeniesienia danych oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.
  • W przypadku wyrażonej zgody mają Państwo prawo do jej cofnięcia w dowolnym momencie przy czym wycofanie tej zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
  • Informujemy także, że podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do wzięcia udziału w rekrutacji. Brak wyrażenia zgody będzie uniemożliwiał wzięcie udziału w rekrutacji.

  • Zgoda na udział w przyszłych rekrutacjach: Wyrażam zgodę dla HRBC Group Sp. z o.o. na przetwarzanie moich danych osobowych w celu prowadzenia przyszłych procesów rekrutacyjnych i przedstawiania ofert pracy. - obowiązkowaZgoda marketingowa: Wyrażam zgodę na przesyłanie przez HRBC Group sp. z o. o. informacji o charakterze marketingowym poprzez udostępnione przeze mnie kanały kontaktu. - nieobowiązkowa.
APLIKUJ TERAZ

Specjalista ds. postępowań administracyjnych w Wydziale Taryf w Departamencie Gospodarki Wodno-Ściekowej

OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach zatwierdzania taryf za zbiorowe zaopatrzenie w wodę i zbiorowe odprowadzanie ścieków w II instancji, prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach sporów między przedsiębiorstwami wodociągowo-kanalizacyjnymi, a...

Specjalista / Specjalistka ds. Administracyjnych

Twoje zadania na stanowisku: Bieżąca współpraca i wsparcie Pracowników oraz kompleksowa obsługa administracyjna i recepcyjna biura; Organizacja spotkań biznesowych wewnętrznych i zewnętrznych; Zapewnienie płynnego obiegu dokumentów, prowadzenie ewidencji korespondencji przychodzącej i wychodzącej; Współpraca z firmami...

Asystent / Asystentka Biura Zarządu / Asystent / Asystentka Inżyniera Kontraktu

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za kompleksowe wsparcie administracyjne Zarządu oraz Biura Inżyniera Kontraktu. Poszukujemy osoby skrupulatnej, dobrze zorganizowanej i komunikatywnej, gotowej do pracy w zróżnicowanym środowisku projektowym. Obsługa korespondencji oraz obiegu dokumentów wewnętrznych i...

Bibliotekarz

Warunki zatrudnienia: umowa o pracę (zarobki od 5000 zł 5500 zł brutto), praca także w weekendy. Wymagania: wykształcenie: wyższe kierunkowe, obsługa komputera, znajomość pakietu Microsoft Office, znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym, komunikatywność, kreatywność, sumienność. Wymagane dokumenty: CV...

Młodszy Bibliotekarz / Młodsza Bibliotekarka

Główne zadania realizowane na stanowisku: obsługa użytkowników biblioteki, opracowywanie i katalogowanie księgozbioru biblioteki, prowadzenie dokumentacji bibliotecznej, organizacja oraz prowadzenie szkoleń bibliotecznych, gromadzenie dorobku naukowego uczelni. Poszukiwane kompetencje: wykształcenie wyższe lub w trakcie...