Praca: Asystentka kosmetologa


Powiatowy Urząd Pracy w Jastrzębiu-Zdroju
Asystentka kosmetologa
Miejsce pracy: Jastrzębie-Zdrój
Numer: StPr/25/0533
OBOWIĄZKI:
Prace jako asystentka, umawianie wizyt, praca na recepcji a także asystowanie przy analizie badań skóry, przygotowywanie do zabiegów, opisywanie problemów skórnych, przeprowadzanie klientów przez cały okres terapii
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Uprawnienia: Prawo jazdy kat. B
Uprawnienia: min. 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku
Uprawnienia: kursy, szkolenia ze stylizacji paznokci, laminacji brwi i rzęs
Uprawnienia: dobra znajomość programu EXCEL


Wymagania inne:

Miejsce pracy:

Jastrzębie-Zdrój


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 4 666 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Jastrzębiu-Zdroju

APLIKUJ TERAZ

Asystent ds. Administracji Nieruchomości z j. niemieckim

wsparcie administracyjne działu Facility Management, kontakt z firmami zewnętrznymi i usługodawcami, tworzenie i aktualizacja protokołów, zestawień, dokumentacji, kontrola faktur i terminów płatności, organizacja spotkań i udział w nich, dodatkowe zadania administracyjne i informacyjne. wykształcenie ekonomiczne,...

Młodszy Specjalista ds. Dokumentacji Technicznej

Zakres obowiązków: Nadzór nad obiegiem i archiwizacją dokumentów, w tym wprowadzanie dokumentów finansowych do systemu DMS. Rozliczanie usług: przygotowywanie protokołów z wykonanych prac oraz kontrola przychodów i kosztów. Prowadzenie magazynu materiałów serwisowych w systemie Comarch ERP XL (wprowadzanie, aktualizacja...

Specjalista / Specjalistka ds. Sprawozdawczości Medycznej

Zakres obowiązków: kontrola i rozliczanie kontraktów z NFZ przygotowywanie analiz oraz raportów statystyczno-finansowych weryfikacja kompletności dokumentacji medycznej współpraca z liderami poradni, rejestracją i specjalistami w zakresie sprawozdawczości udział w usprawnianiu procesów administracyjnych Wymagania: znajomość...

Specjalista ds. Administracyjno-Prawnych

Organizacja i koordynacja procesów administracyjnych w firmie Zarządzanie dokumentacją, rejestracja umów oraz pełnomocnictw Prowadzenie ewidencji poleceń służbowych i zarządzeń Wsparcie administracyjne dla różnych działów Przygotowywanie pism i korespondencji z instytucjami zewnętrznymi Wykształcenie wyższe, preferowane...

Specjalista/specjalistka ds. edukacji ekologicznej

•organizacja i prowadzenie szkoleń oraz konferencji z zakresu rolnictwa ekologicznego dla rolników, doradców i mieszkańców obszarów wiejskich,•doradztwo z zakresu rolnictwa ekologicznego i ochrony środowiska na zapotrzebowanie, •upowszechnianie form doradztwa,•popularyzowanie rozwiązań rolnictwa ekologicznego w prasie...