Praca: Asystentka księgowej


Ogłoszenie numer: 10012429, z dnia 2025-07-08

BIURO RACHUNKOWE KRZYSZTOF ŁUKASIEWICZ

Asystentka księgowej

Miejsce pracy: Nieporęt

Nr Ref.: StPr/25/0339

 

Opis stanowiska

  • Wykonywanie podstawowych zadań księgowych i obsługa dokumentów finansowych. Przygotowywanie deklaracji podatkowych i innych niezbędnych ewidencji. Wprowadzanie dokumentów do systemu Zarządzanie dokumentacją księgową i jej archiwizacja. Współpraca z zespołem księgowym. Komunikacja z klientami Weryfikacja dokumentów.

Wymagania

  • wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
  • biegła obsługa komputera z obsługą internetu
  • bardzo wysoka kultura osobista
  • księgowość komputerowa w małej i średniej firmie
  • umiejętność pracy w zespole i bardzo dobre umiejętności komunikacyjne. Precyzja i skrupulatność w pracy.

Oferujemy

  • Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
  • Wynagrodzenie brutto: od 4 666 PLN
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Specjalista / Specjalistka w Wydziale Administracyjnym

Zakres obowiązków: Przyjmowanie i realizacja wniosków zakupowych materiałów biurowych, wyposażenia, usług, sprzętów i narzędzi dla pracowników Oddziału Przygotowanie zapytań ofertowych, analiza ofert dostawców oraz bieżący monitoring w zakresie realizowanych zamówień Przygotowywanie wniosków zakupowych i prowadzenie...

Asystent / Asystentka ds. Księgowości

Zakres zadań: Wprowadzanie danych księgowych do systemu; Wystawianie faktur sprzedaży; Sprawdzanie danych na fakturach; Przygotowywanie raportów i zestawień; Wsparcie bieżących działań działu; Uzgadnianie rozliczeń z kontrahentami i pracownikami; Archiwizacja dokumentacji księgowej. Wymagania: Konieczne jest bycie...

Pracownik recepcji firmowej

Zadania: Obsługa recepcji i kontakt z gośćmi firmy Dbanie o profesjonalny wizerunek firmy Obsługa połączeń telefonicznych i przekierowywanie rozmów Przygotowanie i obsługa sal konferencyjnych Wsparcie administracyjne i udział w bieżących pracach biura Organizacja obiegu dokumentów i korespondencji Praca od poniedziałku do...

Asystent / Asystentka

Co jest dla nas ważne Wykształcenie min. średnie Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole Otwartość na dynamikę pracy i zmienny zakres zadań Elastyczność i poczucie odpowiedzialności za wykonywane zadania Umiejętność planowania i organizacji czasu oraz sprawne reagowanie na zadania ad-hoc Umiejętność...

Pracownik Administracyjny ds. Obsługi Frachtu Międzynarodowego

Obsługa klienta telefonicznie i mailowo. Organizacja i nadzór nad realizacją międzynarodowych zleceń spedycyjnych. Współpraca z biurami w Polsce i za granicą. Utrzymanie wysokiego standardu usług i pozytywnego wizerunku firmy. Zarządzanie dokumentacją działu spedycji: kompletowanie, weryfikacja, archiwizacja i wystawianie...