Praca: Asystentka Prezesa Zarządu


Przedsiębiorstwo Prywatne ELGAZ Janusz Leksztoń w Gdyni
Rok założenia 1985
Asystentka Prezesa Zarządu
Miejsce pracy: Gdynia
Zadania:
  • Organizacja pracy Prezesa Zarządu, w tym planowanie i koordynacja kalendarza spotkań
  • Przygotowywanie dokumentów, pism i raportów w języku polskim i angielskim
  • Wsparcie w kontaktach z instytucjami, urzędami oraz kontrahentami w kraju i za granicą
  • Tłumaczenie ustne i pisemne podczas spotkań
  • Przygotowywanie analiz rynkowych krajowych i zagranicznych
  • Wsparcie w realizacji bieżących projektów i zadań administracyjnych
Wymagania:
  • Minimum 2 lata doświadczenia na stanowisku Asystentki Zarządu lub 5 lat na samodzielnym stanowisku o podobnym charakterze.
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (mile widziane potwierdzenie certyfikatem)
  • Umiejętność obsługi komputera i pakietu MS Office
  • Prawo jazdy kat. B i umiejętność prowadzenia samochodu
  • Samodzielność, dobra organizacja pracy i umiejętność działania pod presją czasu
  • Gotowość do okazjonalnych podróży służbowych krajowych i zagranicznych
Oferujemy:
  • Stabilne zatrudnienie po okresie próbnym na podstawie umowy o pracę
  • Pracę w systemie stacjonarnym lub hybrydowym w Gdyni
  • Wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia i umiejętności (szczegóły omawiane na rozmowie)
  • Możliwość rozwoju zawodowego i udziału w ciekawych projektach o zasięgu międzynarodowym
  • Współpracę z doświadczonym zespołem
APLIKUJ TERAZ

Asystent Archiwum Korporacyjnego

Twoje zadania: Właściwe przejmowanie, opracowywanie, udostępnianie i przechowywanie czynnej i nieczynnej dokumentacji z zachowaniem zasad i standardów bezpieczeństwa informacji; Prowadzenie szczegółowej ewidencji dokumentów w archiwum; Właściwe przygotowywanie i przesyłanie dokumentacji, zgodnie z obowiązującymi procedurami;...

Specjalista ds. Administracji i Recepcji

Kompleksowa obsługa administracyjna i recepcyjna biura Wsparcie pracowników w codziennej pracy oraz bieżąca współpraca z zespołem Organizacja spotkań biznesowych wewnętrznych i zewnętrznych Zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentów, prowadzenie ewidencji korespondencji przychodzącej i wychodzącej Kontakt i współpraca z...

Specjalista ds. kancelaryjno-archiwalnych

Opis czynności wykonywanych na stanowisku - zakres ważniejszych zadań: Prowadzenie archiwum i opracowywanie materiałów archiwalnych oraz dokumentów, także w systemie EZD. Ewidencjonowanie materiałów archiwalnych. Udzielanie informacji na temat dokumentów zgromadzonych w archiwach i ich udostępnianie zgodnie z obowiązującym...

Referent / Specjalista w Dziale Nauki i Projektów

referenta/specjalisty w Dziale Nauki i Projektów CM Miejsce pracy: Bydgoszcz Główne obowiązki: obsługa administracyjna zadań badawczych realizowanych w ramach podstawowej działalności badawczej, koordynowanie procesu przygotowania wniosków dotyczących inwestycji w zakresie aparatury naukowo-badawczej, obsługa administracyjna...

Project Manager

Opis stanowiska Praca jako Project Manager przy innowacyjnych projektach dla topowych klientów z Polski i Bliskiego Wschodu Współpraca z największymi markami (m.in. PLL LOT, Żabka, Saudi Telecom) Aktywne uczestnictwo w rozwoju produktów i dostarczaniu rozwiązań UX, UI oraz wdrożeń Wymagania Minimum rok doświadczenia w pracy...